حماس: تل‌آویو رژیمی منزوی و تحت تعقیب است

یک عضو ارشد حماس گفت که تل آویو به رژیمی منزوی و تحت تعقیب تبدیل شده که سرکردگان آن دچار ترس و وحشت هستند.
کد خبر: ۶۷۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱ - 08June 2024

حماس: تل‌آویو رژیمی منزوی و تحت تعقیب استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در اظهاراتی تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و مسئولان کابینه وی به علت قرار گرفتن تل آویو در لیست سیاه سازمان ملل متحد در کشتار کودکان دچار ترس و وحشت شده‌اند.

این مقام حماس تاکید کرد که تل‌آویو رژیمی منزوی است که در دادگاه‌های بین‌المللی تحت پیگیرد قرار دارد.

وی به حمله موشکی اشغالگران به مدرسه‌ای که آوارگان فلسطین در اردوگاه النصیرات در آن حضور داشتند، اشاره و این اقدام را یک جنایت و نسل کشی و پاکسازی نژادی خواند که به عمد صورت گرفته و ادعا‌های اشغالگران مبنی بر حضور عناصر مقاومت در میان آوارگان دروغی سخیف است.

این عضو ارشد حماس تاکید کرد که حمله به غیرنظامیان بی‌پناه و زنان و کودکان تحت هیچ عذر و بهانه‌ای قابل پذیرش نیست و ارتش تل‌آویو، ارتشی بدون اخلاق است که از مشتی قاتل و خون آشام تشکیل شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت غزه نیز با صدور بیانیه‌ای انتشار اخبار و توجیه‌های دروغین از سوی رژیم صهیونیستی در توجیه حمله موشکی به اردوگاه النصیرات را محکوم و تاکید کرد که صهیونیست‌ها مدعی هستند هیچ کودکی را در اردوگاه النصیرات به شهادت نرسانده‌اند.

دولت غزه در بیانیه خود اسامی ۱۴ کودکی که در این حمله به شهادت رسیده‌اند را منتشر و تاکید کرد که جنایت‌های رژیم صهیونیستی در برابر دیدگان دنیا اتفاق می‌افتد و ارتش اشغالگر عمداً اقدام به کشتار بیشترین تعداد از غیرنظامیان و آوارگان به ویژه زنان و کودکان می‌کند. تل‌آویو مدارس آنروا و مراکز اسکان آوارگان و ده‌ها مرکز دیگر که هزاران نفر از مردم فلسطین در آن سکونت دارند را هدف حملات موشکی و پاکسازی نژادی قرار می‌دهد.

این بیانیه رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا را مسئول کامل این جنایت‌های ضد انسانی و غیرقانونی دانسته و از تمامی دنیا خواست تا این جنایت‌ها و نسل‌کشی‌ها را محکوم کنند و برای توقف این اقدامات به رژیم اشغالگر صهیونیستی فشار بیاورند و مجرمان و جنایتکاران جنگی آمریکایی و اسرائیلی را در محاکم و دادگاه‌های بین‌المللی مجازات کنند.

رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود اردوگاه آوارگان فلسطینی در النصیرات را هدف قرار داد که این حمله به شهادت و مجروح شدن ده‌ها فلسطینی منجر شده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مدرسه السردی در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه که به مکانی برای اسکان آوارگان تبدیل شده است را بمباران کردند. جنایت ارتش اشغالگر در حمله به یک مدرسه در اردوگاه النصیرات بیش از ۳۰ شهید و ده‌ها زخمی در پی داشته است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار