فرماندار همدان:

آیت‌الله «محمدی» دلسوز مردم و حامی مدیران اجرایی بود

«مخفی» با تسلیت درگذشت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، گفت: این عالم ربانی در جایگاه نماینده ولی فقیه و امام جمعه همواره دلسوز مردم و حامی مدیران اجرایی در راستای توسعه بود.
کد خبر: ۶۷۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳ - 08June 2024

آیت‌الله «محمدی» دلسوز مردم و حامی مدیران اجرایی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مسلم مخفی» فرماندار همدان امروز (شنبه) در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان با تسلیت درگذشت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، اظهار داشت: این عالم ربانی در جایگاه نماینده ولی فقیه و امام جمعه همواره دلسوز مردم و حامی مدیران اجرایی در راستای توسعه بود.

مسلم مخفی با بیان اینکه آیت الله محمدی در هنگامه‌های مهم در دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی پیشگام بود، افزود: روحیه صمیمی و مردمی آیت‌الله محمدی نام وی را در اذهان مردم ماندگار کرده است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله محمدی در جریان انتخابات گذشته نهایت اخلاق و بزرگواری را از خود در جریان رقابت‌ها نشان داد، گفت: فقدان ایشان را باید به خانواده، نماینده ولی فقیه در استان، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم تسلیت گفت.

فرماندار همدان در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات خوب شهرستان در حوزه سلامت، آبرسانی، راه روستایی، و بهداشت و درمان تأکید کرد: فرصت خدمت کوتاه است لذا باید با تلاش شبانه روزی با تأسی به رئیس‌‌جمهور شهید در این مسیر حرکت کنیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتظار است دستگاه‌های اجرایی کمال همکاری را با فرمانداری در برگزاری بدون نقص انتخابات داشته باشند.

مخفی در پایان، تلاش برای جذب اعتبارات ملی، تسریع در اتمام پروژه‌های با درصد بالای پیشرفت، توجه ویژه به پروژه‌های مناطق محروم را از اولویت‌های امسال بیان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها