مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد؛

میزبانی خراسان رضوی از ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

سردار یوسفعلی‌زاده از میزبانی خراسان رضوی از ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵ - 08June 2024

میزبانی خراسان رضوی از ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی ویژه ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان و نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی امروز (شنبه) در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: در همه لایه‌های ماموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر استفاده از فضای مجازی و هوش مصنوعی با بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان و فعالان فضای مجازی تأکید شده است.

وی افزود: یکی از راهکار‌های تحقق این مهم، برگزاری جشنواره و مسابقاتی در حوزه فضای مجازی است که جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی یکی از این جشنواره‌ها به شمار می‌رود که شرکت‌کنندگان در این جشنواره به رقابت سالم می‌پردازند.

این مقام مسئول ادامه داد: خراسان رضوی میزبان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در سال جاری خواهد بود. امید است با حضور گسترده فعالان فضای مجازی استان در این جشنواره، شاهد نقش‌آفرینی اثرگذار آنها باشیم.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: در دو یا سه سال اخیر در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای تمرکز فکری و عملی در راستای اجرای ماموریت‌ها با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی قدم‌های موثری برداشته شده و سیاستگذاری و پیگیری صورت گرفته است. امیدواریم با انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها شاهد اقدامات شایسته‌ای در این حوزه باشیم.

سردار یوسفعلی‌زاده ابراز داشت: از ظرفیت فکری و پیشنهادات صاحب‌نظران در اصل این حرکت استفاده خواهد شد چراکه ترویج فرهنگ دفاع مقدس یک اقدام ماندگار در بستر زمان است که هرچه به آن بپردازیم باز هم جای کار دارد.

در این نشست حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین «علیرضا دهقان» مدیر توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در خصوص جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد و عنوان داشت: زمان ارسال آثار ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی تا پایان خرداد تمدید شده است.

در ادامه این نشست اعضا به بیان پیشنهادات خود در خصوص رونق بخشیدن به مرحله استانی جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها