نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

نامزد‌های انتخاباتی با رویکرد رئیس جمهور شهید برای خدمت مردم گام بردارند

حجت الاسلام نوری گفت: نامزد‌های انتخاباتی و حامیانشان در سطح استان با رویکرد رئیس جمهور شهید و در جهت خدمت به نظام اسلامی و مردم گام بردارند.
کد خبر: ۶۷۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰ - 08June 2024

حفظ آبروی ملی و حرمت‌ها در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی، یکی از موضوعات مؤکد مقام معظم رهبری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در جلسه هماهنگی و بررسی برنامه‌های ایام انتخابات، اظهار داشت: حفظ آبروی ملی و حرمت‌ها در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی، یکی از موضوعات مؤکد مقام معظم رهبری به نامزد‌های انتخابات و حامیانشان است؛ لذا نامزد‌ها و حامیانشان حرمت‌ها را حفظ کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری، ضمن اشاره به دستاورد‌های دولت سیزدهم و نگاه ویژه رئیس جمهور شهید، تصریح کرد: خدمتگزار صادق و مردمی در میان توده اقشار جامعه پایگاه دارد. نامزد‌های انتخاباتی و حامیانشان در سطح استان با رویکرد رئیس جمهور شهید و در جهت خدمت به نظام اسلامی و مردم شریف گام بردارند. مسئولان ذی‌ربط نیز با انجام نص صریح قانون در فرایند انتخابات از ابتدا تا پایان این امر مهم، به شکوه و حماسه‌ای که مردم شریف استان پای صندوق‌های رأی تکرار خواهند کرد، بیفزایند. آبروی ملی باید حفظ شود. نامزد‌ها و حامیانشان با مناظره‌ها و تبلیغات نباید این آبروی ملی را خدشه‌دار کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها