استاندار خراسان جنوبی:

مهمانی کیلومتری غدیر در «بیرجند» برگزار می‌شود

«قناعت» گفت: امسال عصر روز عید غدیر در روز پنجم تیرماه مهمانی کیلومتری غدیر از میدان قدس تا گلزار شهدای گمنام بیرجند برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴ - 08June 2024

مهمانی کیلومتری غدیر در «بیرجند» برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (شنبه) در جلسه برنامه‌ریزی مراسم عید غدیر، اظهار داشت: برای اولین بار و فراتر از سال‌های قبل با بهره‌گیری از تجربه تشییع پیکر شهید آیت‌الله «رئیسی» و همراهانش مهمانی کیلومتری غدیر را برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه میهمانی کیلومتری غدیر سال گذشته با مشارکت جبهه مردمی و غیره انجام شد، بیان داشت: امسال عصر روز عید غدیر مهمانی کیلومتری غدیر از میدان قدس تا گلزار شهدای گمنام برگزار خواهد شد و موکب‌هایی هم در این مسیر پیش‌بینی می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امسال کار بهتری در این خصوص با حضور پر شور مردم در مرکز استان اجرا می‌شود، افزود: همه کار‌هایی که در خصوص عید غدیر انجام می‌شود تحت عنوان بنیاد بین‌المللی غدیر است و از ظرفیت ستاد مردمی غدیر هم باید در این خصوص استفاده شود.

قناعت اضافه کرد: برای برنامه‌ریزی در این خصوص پنج کمیته امنیتی ترافیکی، ثبت‌نام و پذیرش، پشتیبانی، فرهنگی و اندیشه‌ورز و اطلاع‌رسانی تشکیل می‌شود و باید جلسات این کمیته‌ها پیرامون موضوعات مربوطه برگزار شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار