دیدار فرمانده نیروی پدافند هوایی با خانواده‌های سیل‌زده کنارک

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با خانواده‌های سیل‌زده کنارک دیدار و دستورات لازم جهت پیگیری و تسریع در حل مشکلات و مسائل آنان را صادر کرد.
کد خبر: ۶۷۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸ - 08June 2024

دیدار فرمانده نیروی پدافند هوایی با خانواده‌های سیل‌زده کنارکبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه بازدید از یگان‌های این نیرو در چابهار، به طور جداگانه در منزل کارکنان سیل‌زده این نیرو در کنارک حضور یافت و دستورات لازم جهت پیگیری و تسریع در حل مشکلات و مسائل آنان را صادر کرد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه بررسی مشکلات ناشی از سیل و اختصاص بودجه برای جبران خسارت‌های واردشده، از اهداف این دیدار است، افزود: میزان خسارت‌های واردشده از سیل در منازل سازمانی منطقه کنارک برآورد شده و متناسب با خسارت، وام‌های بلاعوض و کم‌بهره به خانواده‌های سیل‌زده پرداخت می‌شود.

وی با تاکید بر پیگیری و جبران خسارات وارده به خانواده‌های کارکنان سیل‌زده این نیرو در کنارک، گفت: بودجه‌ای برای تأمین بسته‌های کمک‌آموزشی و تجهیزات رایانه‌ای به منظور واگذاری به دانش‌آموزان و دانشجویان خانواده‌های سیل‌زده این منطقه، برآورد شده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اضافه کرد: ما علاوه بر جبران خسارات، در کنار کارکنان خدوم و خانواده‌های محترم آنان برای پیگیری و تسریع در حل مشکلات و مسائل آنان خواهیم بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار