پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در جنوب استان کرمان افتتاح شد

با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در جنوب استان کرمان افتتاح شد.
کد خبر: ۶۷۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸ - 08June 2024

پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در جنوب استان کرمان افتتاح شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،️ رزمایش مواسات و همدلی توزیع 500 دستگاه کولر گازی و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در مناطق محروم جنوب استان کرمان با محوریت شهرستان کهنوج به نیابت از شهدای خدمت صبح امروز با حضور سردار «سیدضیاء‌الدین حزنی» معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و مسئولان شهرستان کهنوج برگزار شد.

با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان طرح آبرسانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان کرمان به 15 روستای شهرستان کهنوج نیز افتتاح شد.

سردار حزنی در حاشیه این آیین با بیان اینکه ماموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تامین امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: سپاه در کنار این مأموریت اساسی بحث محرومیت زدایی در سراسر کشور را در اولویت دارد.

وی با بیان اینکه فرماندهان سپاه‌های استانی در سراسر کشور، محرومیت‌زدایی، مردم‌یاری و خدمت به مردم را در کنار سایر وظایف خود در دستور کار دارند، افزود: این رمز موفقیت ماست و به خدمت‌رسانی به مردم افتخار می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با اشاره به اقدامات مهمی که در استان کرمان در حوزه محرومیت‌زدایی انجام شده، گفت: این اقدامات با همراهی و همدلی همه مسئولان انجام شده است که جای تقدیر دارد.

سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این آیین با اشاره با اینکه در سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله افتتاح چندین طرح محرومیت‌زدایی را در جنوب استان کرمان داریم، اظهار داشت: امروز افتتاح دو مدرسه هر کدام به متراژ 100 متر مربع داشتیم که با کمک خیر و بسیج سازندگی افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه امروز آبرسانی به 15 روستا در جنوب استان کرمان به بهره‌برداری رسید، افزود: در شش روز گذشته به نیابت از شهدای خدمت، شهید رئیسی و شهید سلیمانی و با کمک بسیج جامعه پزشکی شاهد ارائه خدمات پزشکی در جنوب استان به ویژه شهرستان کهنوج بودیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه طی این مدت به بیش از 10 هزار نفر در 15 رشته و تخصص پزشکی خدمات پزشکی ارائه شد و بیش از 20 میلیارد تومان دارو و تجهیزات پزشکی در اختیار مردم قرار داده شده است، گفت: امیدوارم بتوانیم راه شهدای خدمت را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار