با حضور رییس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس؛

آخرین وضعیت ساخت فاز نخست موزه دفاع مقدس و مقاومت قزوین بررسی شد

آخرین وضعیت روند ساخت فاز اول موزه دفاع مقدس و مقاومت قزوین و آمفی تئاتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با حضور سرهنگ «طباخی» رییس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بررسی شد.
کد خبر: ۶۷۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰ - 08June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه بررسی آخرین وضعیت و روند اجرای فاز اول موزه دفاع مقدس و مقاومت قزوین و آمفی تئاتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با حضور سرهنگ ستاد «سلیم طباخی» رییس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، سرهنگ پاسدار «علی کردی» مدیر پروژه دفاع مقدس قزوین و جمعی از فعالان و مشاوران این طرح فرهنگی، برگزار شد. 

«سلیم طباخی» رییس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس هم در این جلسه، گفت: با اتمام فاز نخست این پروژه فرهنگی انتظار می رود که با تسریع در ادامه پروژه، موزه دفاع مقدس و مقاومت قزوین در مدت زمان کوتاهی به بهره برداری برسد.

وی افزود: با توجه به رعایت دقیق تمامی ضوابط فنی انتظار می رود که استقبال خوبی از این پروژه بزرگ فرهنگی استان قزوین شود.

سرهنگ «امیری مقدم » نیز در این جلسه عنوان داشت: از تمامی ظرفیت های استانی برای تکمیل موزه دفاع مقدس و مقاومت قزوین استفاده شده است و با همکاری و همدلی بیشتر امید است که مردم قزوین هر چه سریعتر از برکات این مرکز فرهنگی بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: هدف اصلی از تاسیس موزه دفاع مقدس و مقاومت قزوین، تببین و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و ارتباط نسل جوان با نسل دوران دفاع مقدس است که این مهم با گسترش مراکز فرهنگی در سال های آینده دست یافتنی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار