مسئول اجتماعی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج):

از ظرفیت بسیج در امر ازدواج و کاهش طلاق استفاده خواهد شد

«شفیعی» گفت: شبکه وسیع در بین پایگاه های بسیج و حوزه های مقاومت به صورت محله محور در امر مقدس ازدواج و پیشگیری از طلاق فعال شود.
کد خبر: ۶۷۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲ - 08June 2024

از ظرفیت بسیج در امر ازدواج و کاهش طلاق استفاده خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «محمد شفیعی» مسئول اجتماعی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در مراسم افتتاحیه اولین دوره توانمندسازی سرشبکه های پیشگیری از طلاق و واسطه‌گری خیر، اظهار داشت: قرار است یک شبکه وسیع در بین پایگاه های بسیج و حوزه های مقاومت به صورت محله محور در امر مقدس ازدواج و پیشگیری از طلاق فعال شود.

وی افزود: هم اکنون مراکز خانواده مهر در 13 شهرستان استان اصفهان افتتاح شده و قرار است این آمار تا پایان سال جاری به 20 مرکز افزایش یابد.

وی تصریح کرد: مبنای راه اندازی این مراکز مشاوره استفاده از مشاورین معتمد، امین و دین پایه بوده و تفاوت آن با سایر مراکز مشاوره در این است که مشاورین این مراکز به صورت فردی و گروهی در مراکز تجمعات مردم حضور اعم از فرهنگسراها، مدارس و ... حضور پیدا می کنند و نسبت به مسائل اجتماعی به ویژه ازدواج آسان، پیشگیری از طلاق و ... آگاه سازی می کنند.

وی اضافه کرد: امروز مهمترین مسئله ای که در حوزه آسیب های اجتماعی در موضوع جمعیت وجود دارد، بحث تجرد قطعی، پایین بودن نرخ ازدواج، بالا بودن سن ازدواج، افزایش طلاق و ... است که ما نمیتوانیم بی تفاومت باشیم و باید خاکریزهایمان را در مقابل دشمن محکمتر کنیم و مقابله کنیم و با یک جهاد جهاد تبیین همه جانبه در مقابل هجمه های دشمن بایستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار