مدیر امور شعب بانک صادرات استان قزوین تجلیل شد

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین، از «صفری» مدیر امور شعب بانک صادرات استان تجلیل کرد.
کد خبر: ۶۷۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸ - 08June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین به همراه سرهنگ پاسدار «علی کردی» مدیر پروژه موزه دفاع مقدس و مقاومت قزوین با «حسین صفری» مدیر امور شعب بانک صادرات استان قزوین دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار سرهنگ «امیری مقدم» با اشاره به نقش آفرینی رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز در کشور مرهون خون پاک شهدا و فداکاری های رزمندگان دوران دفاع مقدس است که از جان، مال و خانواده خود گذشتند تا خاک کشور و انقلاب اسلامی خدشه‌دار نشود.

وی افزود: پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس، قهرمانان جهاد و دژ مستحکم امنیت، اقتدار و زینت ولایت هستند و امروز به برکت حضور این عزیزان روحیه جهاد و شهادت عرصه های مختلف جاری است، لذا تکریم و بهره گیری از خاطرات پیشکسوتان یک ضرورت مهم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در پایان از حمایت های مدیریت امور شعب بانک صادرات استان قزوین از مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که هر ساله در تاریخ 31 شهریور ماه بصورت سراسری برگزار می شود ، قدردانی کرد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از «حسین صفری» مدیر امور شعب بانک صادرات استان قزوین تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها