معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج):

بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش معظلات اجتماعی ضروری است

سرهنگ «فتحیان» با اشاره به تلاش دشمن برای ترویج منکرات اجتماعی مثل طلاق، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش معظلات اجتماعی ضروری است و ایده امروز دنیا برای حل مسائل اجتماعی، مشارکت مردم در حل این مسائل است.
کد خبر: ۶۷۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶ - 08June 2024

بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش معظلات اجتماعی ضروری استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «علی فتحیان» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در مراسم افتتاحیه اولین دوره توانمندسازی سرشبکه های حکمیت پیشگیری از طلاق و واسطه گری خیر در امر ازدواج اظهار داشت: وقتی متوجه هجمه جبهه دشمن در مسائل اجتماعی و فرهنگی هستیم، نمی‌توانیم نسبت به تهدیدات در این حوزه ها بی تفاوت باشیم و باید در تقابل با هجمه شدید دشمن و نقص های خودمان برنامه ریزی کنیم.

وی اظهار کرد: این راهبرد در عرصه های مختلف مطرح است به عنوان مثال اگر به پیچیدگی های جبهه جنگ سخت دقت کنید، مقدورات، توان و امکانات دشمن برای شما نمایان می شود تا متناسب با آن تلاش کنید و ظرفیت های خود را سامان دهید.

وی تصریح کرد: بعضی وقت ها ممکن است در فضاهای جنگ سخت ایجاد ظرفیت‌هایی متناسب با توان و استعداد دشمن مشکل باشد و زمان زیادی را ببرد و در چنین شرایطی کار شبانه روزی، ابتکار، خلاقیت و طراحی نبردهای ناهمگون مطرح می شود تا در تقابل دشمن موفقیت حاصل شود و امروز این توفیق در کشور ما محقق شده است.

وی با بیان اینکه ما در جنگ سخت در عِده وعُده و تجهیزات با دشمن رقابت نکردیم اما بر روی شکل، نحوه و نقاط ضعف دشمن تمرکز کردیم و موفق شدیم، افزود: در حوزه جنگ نرم به خاطر تازگی و ناشناخته بودن سرعت حوادث و چالش ها در برخی حوزه ها توفیقات ما کمتر از عرصه جنگ سخت بوده است و این عرصه تلاش و مجاهدت دو چندان همراه با ابتکار و خلاقیت را مانند جنگ سخت می طلبد.

وی با بیان اینکه ایده امروز دنیا برای حل مسائل اجتماعی، مشارکت مردم در حل این مسائل است، تصریح کرد: دولت ها به تنهایی قادر به حل مسائل و مشکلات جامعه نیستند و وظیفه دولت ها تسهیلگری، پشتیبانی و کمک به ظرفیت های مردمی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار