رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا مطرح کرد؛

مشارکت ۳۴۵ میلیون تومانی خَیِّرین نکا در قالب قرض ماندگار

«حسینی» گفت: در ایام ماه مبارک رمضان تاکنون خَیِّرین شهرستان نکا مبلغ ۳۴۵ میلیون تومان جهت مشارکت در طرح قرض ماندگار مساعدت کردند.
کد خبر: ۶۷۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷ - 08June 2024

مشارکت ۳۴۵ میلیون تومانی خَیِّرین نکا در قالب قرض ماندگاربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «رمضان حسینی» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان تاکنون خَیِّرین شهرستان نکا مبلغ ۳۴۵ میلیون تومان جهت مشارکت در طرح قرض ماندگار مساعدت کردند.

وی افزود: در این طرح خَیِّرین با واریز وجوه نزد صندوق امداد ولایت به صورت ماندگار و بدون برگشت اقدام و صندوق نیز با تخصیص ضریب سه برابر، آن را به حساب شهرستان واریز و نیازمندان متقاضی تسهیلات با اقساط حداکثر ۳۶ ماه به صورت قرض‌الحسنه از آن برخوردار می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا تصریح کرد: از محل گردش اقساط نیز با توجه به ماندگار بودن این وجوهات، به صورت همیشگی تسهیلات قرض‌الحسنه در صندوق امداد ولایت قابلیت پرداخت خواهد داشت.

حسینی با تشکر از حمایت‌های خَیِّرین گفت: خَیِّرین به دو صورت می‌توانند در این امر مشارکت کنند که روش اول کمک بلاعوض به صندوق در قالب قرض ماندگار و روش دوم سپرده‌گذاری و عقد قرارداد دو ساله با صندوق است که اصل سرمایه پس از پایان قرارداد به فرد سپرده‌گذار برگردانده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار