دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان

رونمایی از سامانه «مطالبه‌گری امر به معروف و نهی از منکر» در لرستان

حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به رونمایی سامانه مطالبه‌گری امر به معروف و نهی از منکر با هدف مطالبه‌گری سالم، گفت: این سامانه دغدغه آمران به معروف و ناهیان از منکر بود چرا که سهم عظیم نظارت همگانی مردم را نسبت به مسئولان مشخص می‌کند.
کد خبر: ۶۷۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷ - 08June 2024

رونمایی از سامانه «مطالبه‌گری امر به معروف و نهی از منکر» در لرستانبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام «یونس مهدوی‌نیا»، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در آیین اختتامیه همایش علمی، نخبگانی، منطقه‌ای «امر به معروف و نهی از منکر غرب کشور» که امروز، ۱۹ خردادماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، در پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد، با تسلیت به مناسبت شهادت شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌‎فرمایند که گفتمان علمی باید گفتمان مسلط و غالب کشور باشد چراکه اقتدار حقیقی یک ملت در گرو علم است.

وی با بیان اینکه امروزه علی‌رغم پیشرفت‌هایی که در عرصه‌های علمی می‌بینیم، به‌دلیل عدم اتکا به تعالیم الهی در بحران به خطر افتادن جسم و روح هستیم، افزود: راه نجات از این بحران، بازگشت به تعالیم اسلامی است.

مهدوی‌نیا با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از تعالیم اسلامی است که می‌‎تواند از طریق نظارت همگانی سلامت اجتماع و جامعه را تضمین کند، ادامه داد: یکی از کار‌های مهمی که امروزه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور شروع شده و جای تشکر دارد، همراه کردن نگاه نخبگانی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه قدرت علمی یکی از مصادیق قدرت است، اظهار کرد: استان لرستان این افتخار را دارد که میزبان همایش علمی نخبگانی امر به معروف و نهی از منکر غرب کشور است.

وی با اشاره به اینکه در حاشیه این همایش رونمایی از سامانه مطالبه‌گری امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌شود، گفت: این سامانه دغدغه آمران به معروف و ناهیان از منکر بود چرا که سهم عظیم نظارت همگانی مردم را نسبت به مسئولان مشخص می‌کند و می‌‎توان امیدوار بود که مطالبه‌گری سالم از طریق این سامانه پیگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها