فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

غدیر یک جریان و حرکت است که باید تا ابد تداوم داشته باشد

سردار شاهوارپور گفت: برنامه‌های محتوایی فراوانی در سالگرد غدیر خم در سطح استان برگزار می‌شود و تداوم حرکت انقلاب اسلامی پیام غدیر است که باید همواره به این مهم توجه شود.
کد خبر: ۶۷۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵ - 09June 2024

غدیر یک جریان و حرکت است که باید تا ابد تداوم داشته باشدبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان شامگاه دیروز (شنبه) در جلسه هماهنگی استانی دهه ولایت و امامت با بیان اینکه الگوی حکومتی ما بر اساس ولایت و امامت است، اظهار داشت: امروزه حاکمان کشورهای همجوار ما حلقه به گوش استکبارجهانی و آمریکا هستند.

وی افزود: روز به روز سیل عظیم مشتاقان حکومتی که در جمهوری اسلامی شکل گرفته خودنمایی می‌کند و نخبگان آمریکا و اروپا شعارهای نظام اسلامی از قبیل «لبیک یاحسین» سر می‌دهند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: غدیر نباید صرفا مراسمی باشد که از آن به سادگی عبور کنیم بلکه غدیر یک جریان و حرکت است که باید تا ابد تداوم داشته باشد.

سردار شاهوارپور ادامه داد: برنامه‌های محتوایی فراوانی در سالگرد غدیر خم در سطح استان برگزار می‌شود و تداوم حرکت انقلاب اسلامی پیام غدیر است که باید همواره به این مهم توجه شود.

وی خاطر نشان کرد: تشکیل ستادهای غدیر در سطح روستاها و شهرستان‌ها ضروری است و انتظار می‌رود امامان جمعه، فرماندهان سپاه، نیروی انتظامی و ارتش و مدیران شهرستانی و فرمانداران کمک کنند تا این حرکت مردمی پشتیبانی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها