با صدور پیامی؛

سردار کارگر درگذشت همسر شهید «صیاد شیرازی» را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت همسر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» را به خانواده وی تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۷۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹ - 09June 2024

سردار کارگر درگذشت همسر شهید «صیاد شیرازی» را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده «عفت شجاع» همسر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» را به خانواده وی تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم سپهبد شهید علی صیاد شیرازی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

 با احترام درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم «عفت شجاع» همسر گرانقدر شهید پر افتخار ایران اسلامی سپهبد «علی صیاد شیرازی» موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

بی‌شک نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و تاریخ‌ساز ایران به بانوان نجیب و مجاهدی همانند این بانوی زینبی و صبور که با همراهی همسر ارجمند و سلحشورش در سنگر‌های دفاع مقدس، آیه‌های عزت، فضیلت و شوکت جهانی این سرزمین را سروده و از پیشران‌های امنیت و اقتدار امروز کشور عزیز و مقتدرمان قرار گرفته‌اند، به خود بالیده و همواره در برابر عظمت و روح سلحشوری و شکیبایی آنان سر تعظیم فرود می‌آورد.

یقینا نقش و تاثیر سپهبد شهید علی صیادشیرازی در ایجاد وحدت بین قوای مسلح و نیرو‌های توانمند دفاعی، مهار دشمن و حفظ تمامیت ارضی کشور، فتح جبهه‌های حق علیه باطل در عملیات‏‌های مختلف و دفاع از حد و مرز میهن عزیز اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب این مصیبت جانکاه را خدمت خانواده مکرم آن بانوی مومنه تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی حضرت حق برای فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان معزا صبر و بردباری توأم با پاداش کثیر مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار