۲۲ زوج لبنانی در حرم مطهر رضوی پیمان ازدواج بستند

در سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، ۲۲ زوج لبنانی با حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) و در فضایی معنوی، پیمان مقدس زندگی مشترک را در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) بسته و زندگی مشترک خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۶۷۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲ - 09June 2024

۲۲ زوج لبنانی در حرم مطهر رضوی پیمان ازدواج بستندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، این مراسم معنوی به همت مدیریت زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی و با حضور جمعی از مسئولان و خادمان این آستان مقدس برگزار شد و در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ اعلا، در سخنانی به تبیین جایگاه و اهمیت ازدواج در اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) پرداخت. 

وی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) این امر را مظهر پیوند آسمانی و ازدیاد محبت و مودت در زندگی مشترک دانست.

همچنین در این مراسم، عدنان بوشهری با اجرای برنامه‌های شاد و مذهبی، فضایی معنوی را برای زوجین جوان و حضار فراهم کرد.

این زوجین جوان که از شهر‌های مختلف لبنان به مشهد مقدس مشرف شده بودند، پس از حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) و شرکت در این مراسم معنوی، راهی سفر زندگی مشترک خود شدند.

این اقدام پسندیده، بار دیگر نشان‌دهنده ارادت و عشق مسلمانان سراسر جهان به خاندان عصمت و طهارت (ع) و به خصوص امام رضا (ع) است و فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ازدواج و سبک زندگی اسلامی در بین جوانان مسلمان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها