نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

شهدای مبارزه با مواد مخدر جان خود را تقدیم کردند تا به جامعه جان ببخشند

حجت‌الاسلام «نکونام» گفت: یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر برای تقدیر از کسانی است که جان خود را تقدیم کردند تا به جامعه جان ببخشند.
کد خبر: ۶۷۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲ - 09June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، صبح امروز (یک‌شنبه) سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری به همراه اعضای ستاد یادواره شهدای «مدافع جان» با حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در این دیدار اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر کار بسیار خوب و ارزشمندی است.

وی افزود: این یادواره تقدیر از کسانی است که جان خود را تقدیم کردند تا به جامعه جان ببخشند و سلامت عطا کنند لذا مبارزه در این عرصه یک جهاد زیبا نزد پروردگار است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهدا پشتیبان شما خواهند بود، چون هر مقدار از شهدا بگوییم جامعه را در مسیر کمال و تعالی قرار داده‌ایم.

نکونام با تاکید بر اینکه یادواره شهدا نتایج بسیار خوبی خواهد داشت، عنوان کرد: تداوم به راه شهدا یعنی سوق دادن جامعه به سمت تعالی و آنچه که می‌تواند برای جامعه اسوه باشد.

امام جمعه شهرکرد در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر رئیس جمهور شهید و هیات همراه خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم خدمات «شهدای خدمت» مغفول بماند، زیرا از مصادیق جهاد تبیین بوده و کار دشمن این است که این کار‌ها در ذهن مردم کم رنگ و محو شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها