کتاب «خاطرات تسخیر لانه جاسوسی آمریکا» گفتاری بر وقایع آذر ماه ۱۳۵۸

کتاب «خاطرات تسخیر لانه جاسوسی آمریکا» به نویسندگی «سید محمد هاشم پور یزدان پرست» یکی از دانشجویان پیرو خط امام اثری است که به بیان خاطرات ایشان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران سال ۱۳۵۸ می‌پردازد.
کد خبر: ۶۷۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲ - 09June 2024

کتاب «خاطرات تسخیر لانه جاسوسی آمریکا» گفتاری بر وقایع آذر ماه ۱۳۵۸به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، کتاب «خاطرات تسخیر لانه جاسوسی آمریکا» به نویسندگی «سید محمد هاشم پور یزدان پرست» یکی از دانشجویان پیرو خط امام اثری است که به بیان خاطرات ایشان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران سال ۱۳۵۸ می‌پردازد.

کتاب «خاطرات تسخیر لانه جاسوسی آمریکا» طی یک جلد در شمارگان ۵۰۰ نسخه در هر جلد توسط انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به چاپ رسیده و زین پس در اختیار علاقه‌مندان به حوزه انقلاب اسلامی و استکبار آمریکا از ملت‌های جهان قرار دارد.

در این کتاب به صورت روزانه، گزارشی عینی از ۱۳ آبان ماه تا ۵ آذر و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و وقایع تسخیر سفارت آمریکا ارائه می‌کند و در ادامه به پرسش‌های مطرح شده در جامعه و شایعات دشمنان در این موضوع جواب می‌ده.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار