مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد؛

احصا متقاضیان نیاز به سمعک جامعه ایثارگری زنجان 

«برزگر» از احصای متقاضیان نیاز به سمعک جامعه ایثارگری استان زنجان خبر داد. 
کد خبر: ۶۷۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴ - 09June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «عباس برزگر» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ارائه خدمات درمانی یکی از رسالت‌‌های بنیاد شهید در راستای تکریم جامعه ایثارگری است، اظهار داشت: بعد از دیدارهای مسئولان بنیاد شهید و مراجعه پزشکان پایش سلامت متقاضیان نیاز به سمعک جامعه ایثارگری احصا شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه پیش از این متقاضیان سمعک افراد پس از طی فرایند ویزیت و نوار گوش به تهران مراجعه نموده و در مرکز ارتز و پروتز موثر قالب‌گیری می‌شد که این مستلزم هزینه و غیره بود، افزود: به همت معاونت سلامت و توانمندسازی اجتماعی این بنیاد و با هماهنگی با مرکز ارتز برای اولین بار خدمات قالب‌گیری از متقاضیان در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان انجام شد.

وی هماهنگی با کلینیک شفعیه جهت تهیه نوار گوش، هماهنگی با دکتر تقیلو متخصص ENT  جهت تجویز سمعک به صورت ویژه و رایگان از جمله اقدامات معاونت سلامت و توانمندسازی اجتماعی این بنیاد در این خصوص عنوان کرد و ادامه داد: در این مرحله حدود 20 نفر متقاضی بودند که در نهایت 10 نفر برای قالب‌گیری حاضر شدند.

برزگر گفت: امیدواریم با پیش‌بینی سازوکار و تسهیل‌گری در ارائه خدمات درمانی موجبات کاهش دغدغه و افزایش رضایت‌مندی عزیزان شاهد و ایثارگر فراهم شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها