جنایت در اردوگاه نصیرات با هم‌دستی آمریکایی‌ها

جنایتی که روز گذشته توسط صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین در اردوگاه النصیرات صورت گرفت، از جمع‌آوری اطلاعات گرفته تا طراحی عملیات با مشارکت ۱۰۰ درصدی آمریکایی‌ها رخ داده است.
کد خبر: ۶۷۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱ - 09June 2024

جنایت در اردوگاه نصیرات با مشارکت آمریکایی‌هاگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته حملات شدیدی را به اردوگاه «النصیرات» و مناطق دیگری از مرکز نوار غزه انجام داد. پهپاد‌های صهیونیست‌ها در آسمان اردوگاه النصیرات پرواز کردند و هر کسی را که در جاده‌های اردوگاه حرکت می‌کرد، هدف قرار می‌دادند. در حملات شدید و بی‌سابقه اشغالگران که اردوگاه النصیرات و مناطق شرق دیرالبلح و اردوگاه‌های البریج و المغازی را در مرکز نوار غزه هدف قرار داد، ۲۱۰ نفر شهید و صد‌ها نفر نیز زخمی شدند.

داده‌ها نشان می‌دهد جنایتی که روز گذشته علیه مردم مظلوم فلسطین صورت گرفت، از جمع‌آوری اطلاعات گرفته تا طراحی عملیات با مشارکت ۱۰۰ درصدی آمریکایی‌ها رخ داده است و فقط در زمان اجرا، تروریست‌های کودک‌کش اسرائیلی برای مشارکت و پشتیبانی دعوت شده‌اند و فرماندهی میدانی این جنایت بر عهده افسران آمریکایی بود.

در همین خصوص، «محمد شاهین» خبرنگار فلسطینی بقایای موشک‌هایی که به این اردوگاه النصیرات اصابت کرده بود، را به تصویر کشید که بر روی آن نوشته شده بود «ساخت آمریکا»؛ لذا این مسئله نیز ثابت می‌کند که آمریکا در نسل‌کشی مردم غزه به رغم احکام صادره از سوی دادگاه جنایی بین‌المللی دخالت داشته است.

در همین راستا، شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا نیز در گزارشی اعلام کرد که ارتش «اسرائیل» از سلاح آمریکایی در حمله به النصیرات استفاده کرده است. روزنامه «واشنگتن پست» آمریکا نیز به نقل از کارشناسان نظامی نوشت که ترکش مهمات کشف شده ثابت می‌کند که از بمب‌های آمریکایی در این حمله استفاده شده است؛ لذا بر خلاف ادعای دروغین رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر تلاش برای پایان جنگ و آتش‌بس در غزه، می‌بینیم که بایدن به‌دنبال خرید زمان برای فرصت دادن به رژیم حاکم بر سرزمین‌های اشغالی برای تداوم جنایات در حق مردم غزه است و مثل روز روشن است که از زمان شروع نبرد در غزه تا به امروز افسران ارشد آمریکایی در اتاق جنگ ارتش کودک‌کش صهیونیستی حضوری مستقیم دارند و حتی در نبرد‌های هشت ماه اخیر تلفات قابل توجهی هم داده‌اند و مشارکت آمریکایی‌ها در انهدام غزه امری کاملاً مشهود است.

روز گذشته نیز شاهد بودیم که نیرو‌های ویژه دلتای آمریکایی از بندر شناوری که در ساحل غزه به بهانه ارسال کمک از قبرس به آواره‌های فلسطینی ساخته‌اند، وارد اردوگاه النصیرات شده و با طرحی که از قبل توسط افسران آمریکایی ریخته شده بیش از ۲۱۰ فلسطینی را قتل‌عام کرده و صد‌ها نفر دیگر را زخمی کردند و در نهایت ۴ اسیر اسرائیلی را آزاد کردند.

البته کاملا مشخص است که نظامیان صهیونیست عرضه و توان چنین کاری را ندارند؛ چرا که در طول هشت ماه گذشته ضربات جبران‌ناپذیر و سختی از مقاومت فلسطین خورده‌اند. پس از هشت ماه برای فراری دادن ۴ اسیر این همه هزینه و برنامه‌ریزی شود، هیچ موفقیتی محسوب نخواهد شد.

همانطور که در روز هفت اکتبر آمریکایی‌ها به کمک صهیونیست‌ها آمدند و تلاش کردند تا حدودی آنها را از نابودی و هلاکت محض نجات دهند، حالا هم آمده‌اند تا یک برگ برنده‌ای نه‌چندان مهم پیش از سفر «آنتونی بلینکین» به منطقه برای مذاکرات در اختیار آنها قرار دهند؛ اما جنایت روز گذشته آنها در اردوگاه نصیرات به حدی دلخراش بود که به نظر می‌رسد رهبران حماس هیچ میل و رغبتی برای شرکت در مذاکرات آتش‌بس نداشته باشند.

البته ناگفته نماند که اشغالگران اسرائیلی غیر از افزودن به سیاهه جنایات جنگی خود و کشتار غیرقابل تصور مردم تحت محاصره و آوارگان فلسطینی، هیچ چشم‌انداز روشنی مقابل خود نمی‌بینند؛ چون مقاومت قهرمانانه و بی‌نظیر مردم غزه، تمامی ساختار‌های اسرائیلی را با فرسایش مواجه کرده است. در نتیجه، کابینه جنگی این رژیم در آستانه اضمحلال و کاملاً از هم گسیخته است و از طرف دیگر فشار بی‌سابقه جهانی علیه نسل‌کشی «اسرائیل»، امان رژیم صهیونیستی را بریده است.

در انتها باید گفت، آمریکایی‌ها هم می‌دانند که نبرد در غزه به لحظات حساس و سخت خود رسیده است و اتفاقاتی بزرگ و غیرقابل پیش‌بینی در حال روی دادن است که کاخ سفید هیچ کنترلی روی آن ندارد و شواهد موجود حاکی از آن آست که قرار است عملیات‌هایی از سوی مقاومت اسلامی به اجرا در بیاید که در جبهه دشمن هیچ توانی برای مقابله با آنها وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/ ۴۱۱

نظر شما
پربیننده ها