فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع):

شهدا مایه افتخار ملت ایران و الگویی برای جوانان هستند

سردار «اکبری» با اشاره به ایثارگری، رشادت، خوش رفتاری و اخلاق مداری شهید سیدمهدی موسوی، گفت: شهدا مایه افتخار ملت ایران و الگوی همه به ویژه جوانان هستند.
کد خبر: ۶۷۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶ - 09June 2024

به گزارش دفاع‌پرس، سردار پاسدار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) صبح امروز در دیدار با خانواده سردار شهید خدمت سید مهدی موسوی، ضمن ابلاغ سلام مردم استان چهارمحال و بختیاری به خانواده این شهید گرانقدر، از خانواده شهید برای حضور در استان و برنامه بزرگداشت شهید و شهدای خدمت دعوت کرد.

در این دیدار سردار اکبری، به ایثارگری، رشادت، خوش رفتاری و اخلاق مداری شهید موسوی و همکاری او با سپاه استان طی سه سفر شهید گرانقدر آیت‌الله رئیسی در زمان ریاست قوه قضائیه و ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: شهدا مایه افتخار ملت ایران و الگوی همه به ویژه جوانان هستند.

پدر شهید موسوی هم در این دیدار، ضمن ابلاغ سلام و قدردانی از ملت عزیز ایران به خصوص مردم استان چهارمحال و بختیاری قول داد در اسرع وقت به همراه خانواده شهید بین مردم و همشهریان خود حضور پیدا کند.

وی در ادامه، برخی از ویژگی‌های شخصیتی و خصوصیات شهید، به ویژه وداع روز آخر ایشان که با تمامی روز‌های دیگر متفاوت بوده را بیان کرد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) با تجلیل از صبر، استقامت و ایثارگری خانواده‌های معظم شهدا، لوح سپاس و تابلو فرش مزین به تمثال شهید جمهور و سردار شهید خدمت سید مهدی موسوی را تقدیم خانواده شهید موسوی کرد.

قابل ذکر است پدر شهید موسوی از سادات امامزاده صالح کوتاه منطقه موگویی شهرستان کوهرنگ استان چهار محال و بختیاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار