منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

حرکت بر مدار ولایت وحدت ملی را تحکیم می‌بخشد

امیر خلیل‌آبادی گفت: ولایتمداری محور اصلی حفظ و تحکیم وحدت در کشور است؛ بر همین اساس بین وحدت و ولایتمداری پیوند و رابطه مستحکمی وجود دارد و قطعاً در این مسیر عزتمندانه، اقتدار ایران اسلامی در تمامی عرصه‌‌ها نمود پیدا می‌کند.
کد خبر: ۶۷۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷ - 09June 2024

حرکت بر مدار ولایت وحدت ملی را تحکیم می‌بخشدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم «علی خلیل‌آبادی» جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در جمع فراگیران هنگ آموزشی این منطقه، با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی نشأت گرفته از وحدت و امنیت ملی است که باید حفظ و تقویت شود، اظهار داشت: پیشرفت و بالندگی یک کشور و رشد آن در همه عرصه‌ها، در سایه وحدت و امنیت بوجود می‌آید و هرکجا امنیت نباشد، مشکلات بر کشور حاکم می‌شود.

وی با بیان اینکه وحدت یکی از راهبرد‌های انقلاب اسلامی بوده است، افزود: وحدت بین مسلمانان در کشور‌های اسلامی یکی از مهم‌ترین ثمرات پربرکت انقلاب اسلامی است.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد یأس در جامعه اسلامی و در بین مسلمانان است، تصریح کرد: امت اسلامی در سایه اتحاد، همبستگی و عملگرایی اثبات کرده که برای شنیدن پیام شهدا گوش شنوا دارند و بناست در همین مسیر نورانی گام بردارد.

امیر خلیل‌آبادی گفت: کمک به عزت اسلام که بی‌اثر شدن توطئه‌های دشمنان را به همراه دارد ثمره وحدت انقلاب اسلامی است.

این مسئول ولایتمداری را محور اصلی حفظ و تحکیم وحدت در کشور دانست و خاطرنشان کرد: بی‌تردید بین وحدت و ولایتمداری پیوند و رابطه مستحکمی وجود دارد و قطعاً در این مسیر عزتمندانه، اقتدار ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها نمود پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها