مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

تبیین اهمیت واقعه غدیر در عصر حاضر یک ضرورت است

حجت الاسلام «امامی» گفت: تبیین اهمیت واقعه غدیر در جامعه اسلامی امروز از مهمترین ضرورت‌ها است و ذکر فضائل حضرت امیرالمومنین (ع) و مبانی غدیر مهمترین رسالت ما در این ایام باید باشد.
کد خبر: ۶۷۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹ - 09June 2024

حجت‌الاسلام «منصور امامی» مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، با تشریح برنامه‌های عید غدیر خم در استان آذربایجان غربی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های محوری این مناسبت در ارومیه، میهمانی یک کیلومتری با برگزاری ده‌ها غرفه به مدت ۲ روز در خیابان شهید سلیمانی است.

وی بر ضرورت برگزاری گسترده جشن‌های غدیر در آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: لازم است در همه محلات حتی چند روز مانده و پس از عید غدیر آذین بندی و برنامه‌های گسترده و هنرمندانه‌ای اجرا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز ولایت فقیه در امتداد ولایت غدیر است تصریح کرد: لذا تبیین جایگاه این روز عظیم در جامعه اسلامی امروز از مهمترین ضرورت‌ها است و ذکر فضائل حضرت امیرالمومنین (ع) و مبانی غدیر مهمترین رسالت ما در این ایام باید باشد. 

این مسئول به لزوم خطبه‌خوانی غدیر تاکید و اجرای پویش‌های مختلف مردمی با هدف ذکر فضایل حضرت علی (ع) را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت این مناسبت مهم عنوان کرد و گفت: یکی از وظایف و رسالت‌های امروز ما پرنگ کردن نماد‌های اهل بیت (ع) در جامعه است.

حجت الاسلام امامی تصریح کرد: پویش، اطعام غدیر یکی دیگر از پویش‌هایی است که چه به صورت متمرکز و چه به صورت غیرمتمرکز همه ساله برگزار می‌شود و در سال گذشته نیز ده‌ها هزار غدای گرم در ارومیه توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار