فرمانده نیروی هوایی ارتش:

بسیاری از کشور‌ها خواهان پهپاد‌های ایرانی شده‌اند

امیر «واحدی» گفت: نیروی هوایی ارتش، در کنار سایر نیرو‌های مسلح، توانسته پهپاد‌های مختلف با برد‌های گوناگون تولید کند و بسیاری از کشور‌ها خواهان خرید پهپاد‌های ایرانی هستند.
کد خبر: ۶۷۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵ - 09June 2024
بسیاری از کشورها خواهان پهپادهای ایرانی شده‌اندبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در پایگاه ششم شکاری شهید «یاسینی» از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.
 
وی در جمع کارکنان گردان پهپادی پایگاه شکاری شهید یاسینی اظهار داشت: کشور ما دارای یک موقعیت ممتاز و راهبردی است که در طول تاریخ همواره با تهدیدهای زیادی روبه رو بوده است.
 
واحدی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش به لحاظ تجهیزات و انسجام درونی به پیشرفت‌های بسیار خوبی رسیده است، گفت: شما جوانان انقلابی باید با تلاش و کوشش توانایی خود را در زمینه نظامی به شدت تقویت کنید.
 
فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در حوزه پهپادی پرچمدار است، خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح تاکنون توانسته پهپادهای مختلف با بردهای گوناگون تولید کند و بسیاری از کشورها خواهان خرید پهپادهای ایرانی هستند.
 
وی همچنین در جمع سربازان این پایگاه گفت: دوران جوانی ضمن اینکه فرصت بزرگی برای فرد و جامعه است، جوانی نعمتی بزرگ اما در معرض تهدید است که مراقبت از این نعمت ارزشمند بسیار ضروری است. نیروی جوان مستعد، هم به جامعه و هم در ادامه به تمدنسازی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران کمک خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: حضور گسترده جوانان در صحنه های مختلف و ادوار مختلف انقلاب، گویای علاقه آنها به کشور عزیزمان است و شما فرزندان ایران با امید و ایمان به آینده و به فضل خداوند، با نقش آفرینی در انتخابات پیش رو، اقتدار خود را به رخ جهانیان خواهید کشید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار