نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

پیوست تبیین، پیوستی ضروری برای همه حرکت‌ها و برنامه‌های انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام «غفوری» گفت: پیوست تبیین، پیوستی ضروری برای همه حرکت‌ها و برنامه‌های انقلاب اسلامی است و اگر خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی پیوست تبیینی نداشته باشند، عظمت اقدامات روشن نخواهند شد.
کد خبر: ۶۷۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴ - 09June 2024

پیوست تبیین، پیوستی ضروری برای همه حرکت‌ها و برنامه‌های انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین «حبیب الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در نشست قرارگاه جهاد تبیین، با اشاره به ضرورت این جهاد مهم، اظهار داشت: به‌دست‌گرفتن سلاح صرفاً در موارد اضطراری اتفاق افتاده است و اساساً کار اسلام و انقلاب اسلامی با تبیین شروع شده و پیش رفته است.

حجت‌الاسلام‌ و‌ المسلمین غفوری با اشاره به اینکه نقش تبیین در کنار حرکت‌های سخت برای همگان روشن است، گفت: اگر درکنار عملیات طوفان الاقصی حرکت تبیینی وجود نداشت، به این میزان موفقیت‌آمیز نمی‌شد. همچنین اگر مظلومیت مردم غزه با تبیین آمیخته نمی‌شد بهحد کافی بر جهان تأثیر نمی‌گذاشت.
 
وی با بیان اینکه اگر حرکت سیدالشهدا (علیه‌السلام)، با پیوست تبیینی حضرت زینب کبری (سلام‌الله‌علیها) و امام سجاد (علیه‌السلام) همراه نمی‌شد، آثار و برکات فراوان و عالمگیر امروز را نمی‌داشت؛ تصریح کرد: پیوست تبیین، پیوستی ضروری برای همه حرکت‌ها و برنامه‌های انقلاب اسلامی است و اگر خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی پیوست تبیینی نداشته باشند، عظمت اقدامات روشن نخواهند شد.
 
وی با اشاره به اینکه سال‌های زیادی است که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پرچم تبیین را به دوش می‌برند، عنوان کرد: لازم است نکات و ویژگی‌هایی که رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) برای شهید جمهور برشمردند، در معرض دید همگان به‌ویژه جوانان قرار بگیرد. 
 
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه تبیین باید مردمی‌سازی شود، تصریح کرد: لازم است برای زنده نگه‌داشتن یاد رئیس‌جمهور شهید اقداماتی محوری و هنرمندانه صورت بگیرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها