فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی؛

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز ایران قوی است

سردار مرتضی عمو مهدی گفت: عمل انقلابی برای دعوت به مشارکت در انتخابات وظیفه آحاد مردم است.
کد خبر: ۶۷۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰ - 09June 2024

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز ایران قوی استبه گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از اراک، سردار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم صبحگاه ستاد سپاه روح الله اظهار داشت: حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از مهمترین وظایف و رسالت‌های پاسداران است و سپاه علاوه بر اینکه باید همواره در برابر دشمنان و توطئه‌های آنها و کمک به سایر دستگاه ها و نهادهای دولتی در موضوعات مختلف باید کارآمدی نظام اسلامی را در همه بخش‌ها به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه عمل انقلابی مهمترین وظیفه ما در انتخابات است، گفت: قطعاً خداوند نصرت کننده و یاری دهنده است و در این فرصت باقی مانده با همه ظرفیت‌ها و توان نباید از هیچ تلاشی فروگذار کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره با اینکه دغدغه همه علاقمندان به انقلاب اسلامی دعوت آحاد مردم به حماسه حضور و مشارکت باشد،گفت: در این راستا باید از ابتکار، خلاقیت و همه ظرفیت‌ها استفاده شود و مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز ایران قوی است.

وی تأکید کرد: سپاه پاسداران به هیچ وجه وارد مصادیق انتخاباتی نمی‌شود ولی معیارهای رئیس جمهور أصلح را از دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای مردم تبیین خواهد کرد.

سردار عمومهدی خاطر نشان کرد: ولایت پذیر بودن، استکبار ستیزی، خستگی ناپذیر، مردمی، از دشمن نترسیدن، میدانی بودن و حضور در بین اقشار مختلف مردم از ویژگی های برجسته رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی بود و باید این ویژگی ها در دولت آینده استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار