دبیر ستاد برگزاری مراسم ارتحال آیت الله «طه‌محمدی»:

پیکر آیت‌الله «طه‌محمدی» در همدان به خاک سپرده می‌شود

«بیات» با بیان اینکه پیکر آیت‌الله «طه‌محمدی» در همدان به خاک سپرده می‌شود، گفت: مراسم تشییع پیکر آیت الله طه‌محمدی روز (سه‌شنبه) ۲۲ خرداد پس از بدرقه این استاد اخلاق و فلسفه از مدرسه علمیه آیت الله آخوند (ره)، در میدان امام خمینی (ره) همدان با حضور مقامات کشوری، لشکری و استان‌های همجوار آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵ - 09June 2024

پیکر آیت‌الله «طه‌محمدی» در همدان به خاک سپرده می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «محمدجواد بیات» سخنگوی ستاد ارتحال حضرت آیت الله طه‌محمدی امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و دستگاه‌های اجرایی که پس از انتشار خبر ارتحال نماینده سابق ولی فقیه در استان و نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بسیج امکانات در صدد تجلیل و تکریم شایسته از مقام شامخ علمی و معنوی آیت الله طه‌محمدی بر آمدند و نیز ابراز همدردی آحاد مردم، اظهار داشت: آیین تشییع پیکر آیت الله طه‌محمدی روز (دوشنبه) ۲۱ خرداد در قم با حضور علما، بزرگان و ارادتمندان ایشان برگزار می‌شود.

وی افزود: سپس با انتقال پیکر ایشان به استان همدان، عصر همان روز ساعت ۵ بعد از ظهر در شهر فامنین زادگاه آیت الله طه‌محمدی، در مسیر چهار راه بهداری به سمت مسجد اعظم و در نهایت در جوار شهدای گمنام تشییع خواهد شد.

دبیر ستاد برگزاری مراسم ارتحال آیت الله طه‌محمدی، خاطرنشان کرد: مراسم تشییع پیکر آیت الله طه‌محمدی روز (سه‌شنبه) ۲۲ خرداد پس از بدرقه این استاد اخلاق و فلسفه از مدرسه علمیه آیت الله آخوند (ره)، در میدان امام خمینی (ره) همدان با حضور مقامات کشوری، لشکری و استان‌های همجوار آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: پس از اجرای برنامه تجلیل، نماز بر پیکر این عالم عالیقدر به امامت حضرت آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان اقامه خواهد شد و سپس در مسیر خیابان شهدا به سمت میدان پروانه‌ها، به طرف گلزار شهدا، پیکر آیت الله طه‌محمدی تشییع خواهد شد.

بیات، با بیان اینکه پیکر این عالم ربانی و مجاهد خستگی ناپدیر در جوار مزار حضرت آیت الله موسوی همدانی، قطعه علما و شهدای  گرانقدر استان همدان و مزار حبیب سپاه و مدافع حرم، سرلشگر شهید حاج حسین همدانی به خاک سپرده خواهد شد، گفت: مراسم ترحیم نیز در همان روز از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

سخنگوی ستاد ارتحال حضرت آیت الله طه‌محمدی، با اشاره به اینکه (سه‌شنبه) نیز همزمان با مراسم تشییع و تدفین در سراسر استان همدان عزای عمومی اعلام شده است، متذکر شد: انجام تشریفات قانونی و کسب رضایت خانواده معظم و گرانقدر آیت الله طه‌محمدی در انتفال پیکر به همدان، تجلیل شایسته از ایشان و بهره‌مندی بیشتر مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین استان و شاگردان در آینده از مضجع شریف ایشان علت تعویق مراسم قبلی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها