یمن یک ناوشکن انگلیسی را با موشک‌های بالستیک هدف قرار داد

یحیی سریع از هدف قرار دادن یک ناوشکن انگلیسی و دو کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰ - 09June 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، عصر امروز (یکشنبه)، اعلام کرد این کشور در حمایت از مردم فلسطین و در پاسخ به حمله روز گذشته ارتش رژیم اسرائیل به اردوگاه «نصیرات» در مرکز نوار غزه یک ناوشکن انگلیسی و دو کشتی مرتبط با دشمن را هدف قرار داده است.

یمن ناوشکن انگلیسی را هدف قرار داد

ارتش رژیم اسرائیل رو گذشته با ده‌ها جنگنده، بالگرد و تانک به اردوگاه نصیرات در مرکز غزه حمله کرد که به دنبال آن، بیش از ۲۰۰ غیرنظامی فلسطینی به شهادت رسیدند و صد‌ها نفر دیگر مجروح شدند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت که در عملیات نخست نیروی موشکی این کشور ناوشکن انگلیسی «دایموند» را در دریای سرخ با چند موشک بالستیک هدف قرار داده است.

 براساس این بیانیه، ارتش یمن همچنین دو کشتی به نام‌های «Norderney» و «MSC Tavvishi» را در دریای سرخ هدف قرار داده که هر دو کشتی مستقیما هدف قرار گرفته‌اند و در کشتی نخست آتش‌سوزی شده است. یحیی سریع اشاره کرد که این دو کشتی به هشدار‌های ارتش یمن بی‌توجه بوده‌اند و بعد از هشدار‌ها مورد هدف قرار گرفته‌اند.

 طبق این بیانیه، عملیات حمله به دو کشتی یادشده را نیروی دریای، نیروی موشکی و نیروی پهپادی یمن به صورت مشترک با استفاده از چند موشک دریایی، بالستیک و پرنده بدون سرنشین انجام داده‌اند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح همچنین اعلام کرد که نیرو‌های یمنی به وظیفه دینی و اخلاقی خود در قبال مردم فلسطین پایبند هستند و به عملیات‌های خود تا زمان توقف تجاوزات در نوار غزه و برداشته شدن محاصره این منطقه ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار