مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان خبر داد؛

همایش «روایت خدمت» در کرمان برگزار می‌شود

«اسدی‌زاده»از برگزاری همایش روایت دستاوردهای ۱۰۰۰ روز جهاد خستگی‌ناپذیر شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با عنوان «روایت خدمت» در کرمان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵ - 09June 2024

همایش «روایت خدمت» در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،️«مجتبی اسدی‌زاده» مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان  امروز ۲۰ خرداد ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش «روایت خدمت» در روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه جاری اظهار داشت: در این‌ همایش ۱۰۰۰ روز مجاهدت رئیس جمهور شهید در استان کرمان و در بخش‌های گوناگون از جمله صنعت، تولید، سلامت، ورزش، فرهنگ و هنر و غیره روایت خواهد شد.

وی بیان‌کرد: روایتگری دستاوردهای ۱۰۰۰ روز خدمت دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف در استان، توسط شخصیت‌ها و فعالان این حوزه‌ها صورت خواهد گرفت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: اعضای شورای اداری، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای، دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران و تیم‌های تولید محتوای فضای مجازی در این همایش شرکت دارند. 

اسدی‌زاده همچنین از برگزاری رویداد رسانه‌ای ذیل همایش روایت خدمت خبر داد و افزود: از تیم‌های تولید محتوا دعوت شده تا در این همایش، روایت‌ها را به صورت تولید رسانه‌ای تهیه و منتشر کنند.

وی تقدیر از فعالان حوزه روایت پیشرفت، رونمایی از پوستر ابرپروژه دولت با عنوان امیدآفرینی، جشنواره ارزیابی دیجیتالی روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها را از جمله برنامه‌های ذیل همایش روایت خدمت عنوان کرد.

اسدی‌زاده همچنین از اختتامیه جشنواره‌ چراغ روشن رابطه و تقدیر از برگزیدگان آن همزمان با همایش روایت خدمت در استان کرمان خبر داد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اظهار کرد: استان کرمان در خرداد ماه ۱۴۰۲، میزبان نخستین همایش روایتگران پیشرفت با هدف معرفی هنرمندانه دستاوردهای نظام بود.  

وی افزود: در جریان برگزاری این‌ همایش سه روزه بیش از ۷۰ فعال رسانه‌های داخلی و خارجی از طرح‌های بزرگ صنعتی و معدنی و پیشرفت‌های دولت و نظام جمهوری اسلامی در استان کرمان از جمله مجتمع مس سرچشمه، گل‌گهر، لاستیک بارز، پروژه آبرسانی بازدید کردند و در جریان پیشرفت‌های این خطه قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار