پیام مسئولان دانشگاه لرستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

رئیس دانشگاه لرستان و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این دانشگاه در پیام مشترکی جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به اردوگاه نصیرات را محکوم کردند.
کد خبر: ۶۷۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴ - 09June 2024

پیام مسئولان دانشگاه لرستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستیبه گزار ش دفاع‌پرس از لرستان، «علی نظری» رئیس دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام والمسلمین مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، با صدور پیام مشترکی، حملات هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه نصیرات و شهادت و زخمی‌شدن صد‌ها فلسطینی مظلوم در مرکز نوار غزه را محکوم کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْبَاطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ ۚ وَلَکُمُ الْوَیْلُ مِمَّا تَصِفُونَ

بلکه ما همیشه حق را بر باطل غالب و فیروز می‌گردانیم تا باطل را محو و نابود سازد و باطل بی‌درنگ نابود می‌شود و وای بر شما که خدا را به وصف کار باطل و بازیچه متّصف می‌گردانید (آیه ۱۸ سوره انبیاء)

آنچه این روز‌ها در سایه سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر بر مردم مظلوم فلسطین به‌ویژه زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطین، حتی بیماران و مجروحان بستری در بیمارستان‌ها می‌گذرد به‌ویژه آنچه امروز در صحنه‌های وحشتناک از حملات هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی به بازاری در اردوگاه نصیرات و شهادت و زخمی شدن صد‌ها فلسطینی مظلوم در مرکز نوار غزه شاهد آن هستیم دل هر انسان آزاده‌ای را در هر گوشه‌ای از عالم به درد می‌آورد.

تردیدی نیست که این جنایت ضد بشری بدون حمایت‌های آشکار و پنهان کشور‌های غربی و سکوت برخی کشور‌های سازش‌کار اسلامی، رقم نمی‌خورد، اما رژیم غاصب صهیونیستی که سال‌هاست با این جنایات ددمنشانه خو گرفته بی‌شک باید منتظر روزی باشد که در این باتلاق خودساخته فرو رود و جهانیان شاهد خواری و زبونی بیش از پیش این رژیم نژادپرست در برابر دستان خالی جوانان غیور فلسطینی باشند.

اینجانبان ضمن ارج نهادن به حرکت ارزشمند مجاهدان غیور فلسطینی علیه رژیم تروریستی و کودک‌کش صهیونیستی از تمام اقشار به‌ویژه جوانان و دانشگاهیان داخل و خارج کشور که در حمایت از مظلومین غزه در این مدت به میدان آمده صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و از مسلمانان جهان می‌خواهیم ضمن استمرار حمایت خود از مردم مظلوم غزه بر لزوم قطع روابط دولت‌های اسلامی با رژیم غاصب صهیونیستی اصرار ورزند. از مجامع بین‌المللی و کیفری نیز مصرانه خواستار تشکیل پرونده برای جنایتکاران جنگی و عوامل نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و محاکمه عادلانه و معرفی آنان به افکار عمومی که باعث شرمساری شدید اخلاقی جامعه بشری شده‌اند هستیم.

در پایان از تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در حمایت از آرمان فلسطین در دهه‌های متوالی به‌ویژه تدبیر ارزشمند اخیر معظم‌له در حوادث غزه و نامه به جوانان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و حمایت از حرکت‌های آزادی‌خواهانه‌ی جهان، قدردانی نموده و از خداوند بزرگ، مزید توفیقات معظم‌له را مسئلت داریم.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها