مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه برای عدم مشارکت مردم در انتخابات است

سرهنگ «خواست خدایی» با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه برای عدم مشارکت مردم در انتخابات است، افزود: روشنگری درست در فضای انتخابات راهکاری مهم برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۶۷۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲ - 09June 2024
دشمن به دنبال ایجاد تفرقه برای عدم مشارکت مردم در انتخابات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و کارکنان این اداره‌کل برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار داشت: رئیس جمهور شهید آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» در راه خدمت به مردم که بالاترین عبادت است به شهادت رسیدند و اخلاص، یک رنگی و ساده زیستی از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور فقید بود.
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: امروز در جامعه به مرام شهدا نیاز داریم و تنها راه برون رفت از مشکلات در همه زمینه‌ها پیروی از مرام شهدا است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: خدمت کردن در حوزه‌های مربوط به دفاع مقدس توفیقی است که نصیب ما شده که دلاوری‌ها و حماسه‌های بی نظیر دوران دفاع مقدس را ثبت، ضبط و برای مردم بیان کنیم.
 
وی تصریح کرد: امنیت امروز کشور را مدیون و مرهون تلاش‌ها و مجاهدت کسانی هستیم که در هشت سال دفاع مقدس آسایش و راحتی خود را فدای جامعه کرده اند پس باید قدردان این امنیت باشیم چرا که به راحتی به دست نیامده است.
 
سرهنگ خواست خدایی به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: انتخابات پیش رو بسیار مهم است و مشارکت حداکثری در انتخابات، بیانگر همدلی و همبستگی ملت ایران و ادای دین به شهدا است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه برای عدم مشارکت مردم در انتخابات است، افزود: روشنگری درست در فضای انتخابات راهکاری مهم برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان است.
 
وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت مردم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ابراز داشت: تلاش شود در مساجد، بقاع متبرکه و نواحی مقاومت در استان از ظرفیت‌های مردمی در این راستا استفاده شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار