امام جمعه ایلام؛

انقلاب اسلامی هسته اصلی دفاع از مظلومان جهان است

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» گفت:امروز جمهوری اسلامی به عنوان هسته اصلی و مرکز آزادی‌بخشی و دفاع از مظلوم در دنیا معرفی شده است.
کد خبر: ۶۷۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷ - 09June 2024

انقلاب اسلامی هسته اصلی دفاع از مظلومان جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «الله نور کریمی تبار» در یادواره شهدای حمله هوایی ۱۸ و ۱۹ خرداد سال ۱۳۶۴ شهرستان ایوان و بخش زرنه،با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی مشحون از حماسه‌های ماندگار از ایثارگری و مجاهدت مردان و زنان این سرزمین است،اظهار داشت:مجد، عظمت و بزرگی امرزو ایران و جمهوری اسلامی ثمره شهادت و ایثار مردان و زنانی است که جان خود را عاشقانه در راه خدا و میهن فردا کردند. 

وی با بیان اینکه شهدا در پیشگاه خداوند متعال بالاترین درجات را دارند، افزود:این مجاهدان و رزمندگان از رستگاران دنیا و آخرت هستند چرا که بر اساس آیات قرآن کریم کسانی که در مسیر مجاهدت در راه خدا قرار می‌گیرند، نزد خداوند متعال،روزی دارند و نامشان همواره زنده خواهد ماند. 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه مردم عاشق اهل بیت (ع) به ندای امام راحل به انقلاب اسلامی لبیک گفتند و عشق به ایثار و ارزش‌های اسلامی در دل مردم ایران ماندگار شد،ابراز کرد:ایمان به خدا عامل پیش‌برندگی است که امروز جمهوری اسلامی را در دنیای مادی برتر کرده و همه چشم‌های مادی‌گرا به نظام اسلامی دوخته شده که مسیر نجات بشریت را به آنان نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین «کریمی‌تبار» با تاکید بر اینکه نسل بازمانده امروز قدردان شهدا هستند،یادآور شد:اگر ایلام و ایوان را می‌خواهیم معرفی کنیم باید به حماسه‌هایی که مردمان این دیار در آغاز جنگ،در طول دفاع مقدس و در پایان آن آفریدند،عملیات‌هایی که در این استان انجام شده است،توجه شود. 

امام جمعه ایلام گفت:امروز جمهوری اسلامی به عنوان هسته اصلی و مرکز آزادی‌بخشی و دفاع از مظلوم در دنیا معرفی شده است،اما این رسالت ما که همان پاسداری از خون شهدا و بزرگداشت شهدای خدمت،ادامه دارد که راه ارزشمند شهدا را ادامه دهیم و لبیک‌گوی هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشیم.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار