استاندار اصفهان:

انتخاب رییس جمهور آینده با پشتوانه رأی حداکثری به نفع مردم خواهد بود

«مرتضوی» گفت: شتاب بخشیدن به حرکت رو به جلوی کشور نیازمند مشارکت سیاسی و برگزاری انتخابات پرشور است.
کد خبر: ۶۷۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰ - 09June 2024

انتخاب رییس جمهور آینده با پشتوانه رأی حداکثری به نفع مردم خواهد بودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، دکتر «سیدرضا مرتضوی» استاندار اصفهان در نشست با نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی استان، اظهار داشت: در شرایط فعلی که نبود مشارکت و اختلاف افکنی راهبرد اصلی دشمن است باید همه تلاش کنیم با حفظ انسجام و همدلی انتخابات را پرشور برگزار شود.

وی ادامه داد: ایجاد تردید و یأس در مردم و اعتبار زدایی از انتخابات راهبرد اصلی دشمن است و جریان های سیاسی در این شرایط از شکاف، گسستگی و تهدید وحدت ملی پرهیز کنند.

استاندار اصفهان گفت: احزاب سیاسی دایره تأثیر خود را در روزهای منتهی به انتخابات را توسعه دهند و به این نکته توجه کنند که مهم این است که شاهد مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری باشیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز کشور به لطف تلاش های خستگی ناپذیر شهید جمهور آیت الله رییسی از شرایط هولناک خارج شده و ما باید این واقعیت را بپذیریم.

دکتر مرتضوی به اهتمام ویژه شهید رییسی برای طرح های آب استان اصفهان اشاره و بیان کرد: اکنون شرایط رشد اقتصادی کشور به اذعان صندوق بین المللی پول جهش داشته همچنین کشور کاهش نرخ بیکاری به کمترین میزان در طول دوره های پیشین رسیده و بسیاری از واحدهای راکد تولیدی و صنعتی احیا شده است.

استاندار اصفهان گفت: شتاب بخشیدن به حرکت رو به جلوی کشور نیازمند مشارکت سیاسی و برگزاری انتخابات پرشور است.

وی با بیان اینکه یکی از واقعی ترین انتخابات در کشور ما اتفاق می افتد و این بارها اثبات شده است، افزود: برگزاری انتخابات، گرانمایه ترین میراث امام خمینی(ره) برای ایجاد پیوند مردم و حکمرانی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم ما در دنیا از نظر همبستگی و وحدت ملی بی نظیرند، افزود: کنشگران سیاسی باید شناخت درستی از مردم و دیدگاه آنها داشته باشند.

مرتضوی گفت: رسانه های بیگانه و مخالف پس از تشییع باشکوه پیکر شهید رییسی و دیگر شهدای خدمت اعتراف کردند ایران کشور شگفتی ساز جهان است و در حالی که ما تصور می کردیم سرمایه اجتماعی رو به افول است؛ اینگونه مردم برای بدرقه رییس جمهور شهید گرد هم می آیند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: خبر شهادت رییس جمهور چشم دل ها را به خدمات و کارهای ارزشمند او باز کرد.

وی با بیان اینکه شهید رییسی به شدت نسبت به مردم احساس مسوولیت داشت، افزود: او شخصیت کم نظیری داشت که در همه تصمیماتش نام خدا بود.

دکتر مرتضوی افزود: رییس جمهور شهید نگاهش به سمت محرومان جامعه و پیرو سلوک شهید بهشتی بود و نسبت به سرمایه اعتماد مردم حساسیت داشت.

استاندار اصفهان گفت: انتخاب رییس جمهور آینده با پشتوانه رای حداکثری به نفع همه مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها