مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

رییس جمهور آینده باید ادامه دهنده راه شهید رییسی باشد

«واحد» با تاکید بر اینکه شهدا نماد واقعی ایثار هستند گفت: رییس جمهور آینده باید ادامه دهنده راه، منش شهدا و سیاست‌های شهید رییسی باشد.
کد خبر: ۶۷۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲ - 10June 2024

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با بیان اینکه شهدا نماد واقعی ایثار هستند اظهارداشت: رئیس جمهور آینده باید در اشاعه، ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کند و ادامه دهنده راه، منش شهدا و سیاست‌های  رئیس جمهور عزیزمان شهید آیت الله رئیسی باشد.

واحد با اشاره به خصوصیات آیت‌الله رئیسی افزود: ویژگی‌های کم‌نظیر رئیس جمهور شهید را می‌توان در بیان فصل الخطاب گونه رهبری عظیم الشان انقلاب به وضوح مشاهده کرد و التزام علمی و عملی آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش نسبت به ولایت فقیه مهم‌ترین درس برای همه مسئولان و آحاد جامعه است.

این مسئول گفت: آنچه که ما در دوره‌های متعدد ریاست جمهوری تجربه کردیم این بود هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد و هرچه رأی یک رئیس جمهور بالاتر باشد، اقتدار، قدرت و نفوذ رأی و حرفش در جوامع جهانی و بین‌المللی بیشتر می شود.

مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: لذا حکیم و سکاندار نظام و انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه دوره‌ها به ویژه در این دوره که ملت داغدار خادم جمهور هستند بر مشارکت بالای مردم در انتخابات تاکید داشته‌اند.

وی متذکر شد: آن چیزی که ما باید نسبت به خون شهیدان به ویژه شهدای خدمت خود را متعهد بدانیم این است که همان طور که شهید جمهور خالصانه و از باب عمل به تکلیف شب و روز و مجاهدانه تلاش می‌کرد، شخصی را از جنس رئیس جمهور مجاهد، انقلابی، معتقد به آرمان‌های انقلاب، متعهد به دستورات، ابلاغ‌ها و دستورات و مبانی فکری حضرت امام و پیرو سیاست‌های مقام معظم رهبری انتخاب کنیم و باید ادامه دهنده راه، منش و سیاست شهید رئیسی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها