مادر شهیدان صالح نژاد به فرزندان شهیدش پیوست

حاجیه «گوهر کاروانی» مادر شهیدان والامقام «حمید، مجید و محمدرضا صالح نژاد» پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندانش، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. 
کد خبر: ۶۷۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹ - 10June 2024

مادر شهیدان صالح نژاد به فرزندان شهیدش پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حاجیه «گوهر کاروانی» مادر شهیدان والامقام «حمید، مجید و محمدرضا صالح نژاد» پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندانش، روز (یکشنبه ۲۰ خرداد) در سن ۹۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. 

فرزندان این مادر صبور عبدالمجید، متولد ۱۳۳۴ در ۲ خرداد ماه ۱۳۶۰ در جبهه شوش، محمدرضا متولد ۱۳۴۴ در ۲۴ اسفندماه ۱۳۶۳ در عملیات بدر و در شرق دجله جاویدالاثر و پیکر پاکش ۱۱ سال بعد در فروردین ماه ۱۳۷۴ به زادگاهش دزفول رجعت کرد و عبدالحمید، فرمانده گردان حمزه، متولد ۱۳۴۰ در ۲۱ بهمن ماه ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ و در منطقه اروند رود به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 

 مراسم تشییع و تدفین این مادر گرانقدر متعاقباً از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم شهیدپرور استان خوزستان خواهد رسید.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، «حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و سرهنگ پاسدار «هادی سعادت زاده» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول نیز به همین مناسبت با ارسال پیام‌هایی جداگانه، درگذشت این مادر صبور و مومنه را تسلیت گفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار