معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی:

حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه نظام اسلامی است

ناهیدی گفت: انتخابات یکی از رویداد‌های مهم است و حضور حداکثری مردم در صحنه برای نظام در منطقه و فرامنطقه‌ای، پشتوانه و ایجاد قدرت می‌کند.
کد خبر: ۶۷۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲ - 10June 2024

حضور حداکثری مردم در انتخابات مقوّم نظام اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «حسن ناهیدی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی امروز (دوشنبه) در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار داشت: انتخابات یکی از رویداد‌های مهم است و حضور حداکثری مردم در صحنه برای نظام در منطقه و فرامنطقه‌ای، پشتوانه و ایجاد قدرت می‌کند.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت به عنوان یک مؤلفه و مظهر قدرت برای نظام اسلامی، افزود: این انتخابات می‌تواند معادلات منطقه را به هم بزند. تا کنون هیئت‌های اجرایی تشکیل و ارکان اجرایی انتخابات در استان مهیا شده است. تعداد ۹۲۷ شعبه اخذ رای  ثابت و سیار پیش بینی که از این تعداد ۴۳۲ شعبه در مناطق شهری و ۴۹۵ شعبه در نواحی روستایی مستقر می‌شود.

ناهیدی افزود: نقش و فعالیت دقیق‌تر رسانه‌ای و فضای مجازی، استفاده از ظرفیت نخبگان و ... برای تبیین و انتقال اهمیت بالای انتخابات تأثیرگذار است. حضور و مشارکت بالا و قرار گرفتن خراسان شمالی جزو استان‌های برتر در انتخابات دوره گذشته، کاهش آرای باطله، احساس تکلیف و حضور بی نظیر بانوان در انتخابات را از ویژگی‌های انتخابات دوره گذشته در استان عنوان کرد.

در پایان سایر اعضای کمیته اطلاع رسانی انتخابات، پیرامون محتوا و ابزار اطلاع رسانی، طراحی پویش‌ها، مشارکت در انتخابات، اهمیت فضای مجازی، برنامه‌های دستگاه‌های فرهنگی، اهمیت انتخاب اصلح، کاربست فرموده‌های مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها