مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان خبر داد؛

اجرای 15 طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود

«نادرخانی» گفت: امسال 15 طرح آبرسانی روستایی و شهری در شهرستان ایجرود در دست اجرا قرار دارد.
کد خبر: ۶۷۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶ - 10June 2024

اجرای 15 طرح آبرسانی در شهرستان ایجرودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «علی محمد نادرخانی» مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال از محل منابع مختلف از جمله اعتبارات محرومیت زدایی و روستا‌های فاقد دهیاری تامین اعتبار شده است.

وی افزود: اجرای عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهر «زرین‌آباد» به طول بیش از یک کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: این طرح با هدف کاهش هدر رفت آب و ارائه خدمات پایدار برای مشترکین زرین آبادی اجرا می‌شود که تا کنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نادرخانی گفت: اجرای طرح آبرسانی در ۵ روستای فاقد دهیاری شهرستان ایجرود نیز از دیگر اقدامات شرکت آبفا در این شهرستان است.
وی ادامه داد: روستا‌های «قره بلاغ، تازه کند، چولجه صائین، دورموشقان و بزین» با جمعیتی افزون بر ۷۰۰ نفر و با اعتباری معادل ۱۷ میلیارد ریال آبرسانی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اضافه کرد: آبرسانی به این ۵ روستا شامل احداث ۵ کیلومتر شبکه توزیع، یک و نیم کیلومتر خط انتقال، حفر و تجهیز دو حلقه چاه و بهسازی دو دهنه چشمه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در ۱۴ روستای مجتمع غواصان دریادل به طول ۳۰ کیلومتر، حفر و تجهیز یک حلقه چاه رزرو در روستای «جوقین»، اصلاح شبکه توزیع آب روستای «سعیدآباد» و حفر و تجهیز دو حلقه چاه و احداث خط انتقال در روستا‌های «پاشا چایی و قره بوته» نیز از جمله طرح‌هایی است که در آینده نزدیک در شهرستان ایجرود اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: بازسازی قنات روستای «قره درق»، احداث دو باب مخزن ذخیره آب در روستا‌های «قوش چی و ملاپیری» با ظرفیت ۴۰۰ متر مکعب نیز از دیگر طرح‌هایی است که در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان ایجرود اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار