برگزاری نشست مشترک هیأت اجرایی و نظارت بر انتخابات در شهرستان سیروان

نشست مشترک هیأت اجرایی و نظارت بر انتخابات در شهرستان سیروان برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶ - 10June 2024

نشست مشترک هیأت اجرایی و نظارت بر انتخابات در شهرستان سیروانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، نشست مشترک هیأت اجرایی و نظارت بر انتخابات با حضور «محمدباقر شریفی» فرماندار در شهرستان سیروان برگزار شد.

شریفی در ابتدای نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان راه خدمت از همکاری و هماهنگی فی مابین اعضای هیأت اجرایی و هیأت نظارت بر انتخابات دوره قبل تشکر کرد و با تاکید براصول چهارگانه مقام معظم رهبری در امر انتخابات اظهار داشت: برابر اصل ۱۳۱ قانون اساسی مبنی بر انتخاب رئیس جمهور جدید حداکثر پس از ۵۰ روز از کناره گیری و یا هرگونه موجبات دیگر که موجب عدم حضور رئیس جمهور شود، پس از وصول دستور شروع فرآیند انتخابات از سوی مقام عالی وزارت کشور تمامی مراحل آن با هماهنگی هیأت نظارت بر انتخابات و با نهایت دقت انجام گرفته که به حمدالله در این زمینه پیشتاز بوده ایم.

فرماندار سیروان گفت: همکاری ستاد انتخابات، هیأت اجرایی و هیأت نظارت بر انتخابات در شهرستان را بسیار عالی ارزیابی میکنم و از زحمات آنان قدردانی می‌نمایم.

این مسئول ادامه داد: ضمن ابراز رضایت از برگزاری پرشور انتخابات سال گذشته آسیب شناسی‌هایی در خصوص انتخابات قبلی صورت پذیرفته و در محل شعب أخذ رأی بر حسب نیاز، جابجایی‌هایی انجام گرفته است تا ضمن سهولت در انجام رأی گیری شاهد انتخاباتی سالم و با شکوه در سطح شهرستان باشیم.

حجت الاسلام «احمدیان» عضو هیأت نظارت بر انتخابات در این جلسه گفت: برگزاری انتخابات در راه رسیدن به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم و هدفمند است.

وی متذکر شد: مردم در تعیین سرنوشت آینده این نظام با شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح نقشی بسیار مهم را برعهده دارند و همه‌ی مردم در تعیین رئیس جمهور باید نهایت دقت را داشته باشند چراکه سرنوشت خود و سایر جامعه برای سال‌های آتی به این انتخاب بستگی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار