جانشین فرمانده سپاه امیر المومنین (ع):

آیت الله «رئیسی» یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی بود

سردار «کریمیان» گفت: شهید آیت الله «رئیسی» یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی بود و ان‌شاءالله در هشتم تیر ماه مردم دوباره یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی انتخاب می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶ - 10June 2024

آیت الله رئیسی یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ دوم پاسدار «قدرت‌الله کریمیان» جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) در مراسم آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: شهید آیت‌الله «رئیسی» یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی بود و ان‌شاءالله در هشتم تیر ماه مردم دوباره یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی انتخاب می‌کنند.

وی افزود: سپاه استان ایلام با رویکرد هوشمندانه و آینده نگری در حال حرکت است و در مسیر پیشرفت جلوه‌های ایثار، و شهامت، کار‌های جهادی توسط سپاه به نمایش گذاشته شده است.

سردار کریمیان گفت: به رغم به اینکه استان ایلام از لحاظ جمعیت کوچک است، اما فرمانده هان بسیار کارامدی در استان وجود دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: کار‌های بزرگی توسط سپاه استان ایلام در زمینه خدمت رسانی در زمان کرونا، زلزله، سیل، کمک‌های مومنانه، محرومیت زدایی و... انجام شده است.

کریمیان ادامه داد: با وجود امکانات کم، اما با عزم قوی کار‌های بسیار بزرگی در استان انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار