جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مشارکت حداکثری در انتخابات محاسبات آمریکا را به هم می‌ریزد

سردار «فدوی» گفت: در هشت سال دفاع مقدس حدود ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شد و نباید بگذاریم محاسبات دشمن به وقوع بپیوندد و یکی از این راه‌ها مشارکت حداکثری در انتخابات است.
کد خبر: ۶۷۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳ - 10June 2024

مشارکت حداکثری در انتخابات بازدارنده محاسبات اشتباه دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (دوشنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: افتخار مردم ایلام شیعه بودن و افتخار سپاه ایلام این است که به نام مبارک امیرالمؤمنین (ع) است.

وی افزود: در طول سال‌های گذشته مردم ایلام متوقف به مرز‌های خودشان نبودند و هر جا لازم بود از کشور دفاع می‌کردند. 

سردار فدوی گفت: نبرد حق و باطل هیچ گاه تمامی ندارد و همواره رویارویی جبهه انقلاب اسلامی با جبهه باطل آمریکا و همراهانش برقرار است و خداوند متعال را شاکریم که جبهه باطل نتوانسته بر جبهه حق تسلط داشته باشد. 

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: مراقبت دائم و مواظبت، نیازمند تقوا است تا به تکلیفمان عمل کنیم، پاسداران و فرماندهان سپاه مصر هستند که دائم از خودشان مراقبت و مواظبت بکنند که تکلیفشان را انجام دهند این تکالیف را نیازمندی مشخص می‌کند و به لحاظی که نیاز کشور می‌شود باید پای کار رفت. 

وی افزود: تا هر وقت که کشور و مردم نیاز داشته باشند، میدانی به کمک دولت می‌آییم تا به انجام برسد و این فقط مربوط به داخل کشور نیست. 

سردار فدوی ادامه داد: امروز مردم دنیا شاهد هستند که آمریکا و صهیونیست‌ها در غزه چه می‌کنند و آنچه را که امام خمینی قبلا هشدار داده بود امروز مردم می‌بینند و حرکتی که از انقلاب اسلامی شروع شده را امروز مردم سراسر دنیا ادامه می‌دهند. 
 
این مسئول بیان داشت: مشارکت حداکثری محاسبات آمریکا را به هم می‌ریزد. در هشت سال دفاع مقدس حدود ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شد و نباید بگذاریم محاسبات دشمن به وقوع بپیوندد و یکی از این راه‌ها مشارکت حداکثری در انتخابات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها