پیکر شهید خوزستانی پس از ۴۱ سال در گلزار شهدای همدان شناسایی شد

پیکر مطهر شهید بسیجی «غلامرضا شریفی» فرزند محمد، طی عملیات تفحص در سال ۱۳۷۶ به عنوان شهید گمنام در قطعه شهدای همدان خاکسپاری شده بود که اخیر از طریق نمونه برداری (DNA) پیکر مطهرش شناسایی شد.
کد خبر: ۶۷۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶ - 10June 2024

پیکر شهید خوزستانی پس از ۴۱ سال در گلزار شهدای همدان شناسایی شدبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «بهرام دوست‌پرست» دبیر اجرایی کمیته سیاستگذاری نظارت بر خاکسپاری شهدای اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دفاع مقدس همدان امروز در جمع اصحاب رسانه از شناسایی پیکر مطهر شهید «غلامرضا شریفی» از طریق نمونه برداری آزمایش DNA خبر داد و اظهار داشت: این شهید به عنوان شهید گمنام در گلزار شهدای همدان خاکسپاری شده بود.

وی افزود: پیکر مطهر شهید بسیجی «غلامرضا شریفی» فرزند محمد، طی عملیات تفحص در سال ۱۳۷۶ به عنوان شهید گمنام در قطعه شهدای همدان خاکسپاری شده بود که اخیر از طریق نمونه برداری (DNA) پیکر مطهرش شناسایی شد.

دوست‌پرست گفت: این شهید والامقام متولد سال ۱۳۴۲ در دشت آزادگان خوزستان است که در ۲۰ بهمن سال ۱۳۶۱، در عملیات «والفجر مقدماتی» به شهادت رسیده بود و پیکر مطهرش بعد از ۴۱ سال انتظار شناسایی شد.

 دبیر اجرایی کمیته سیاستگذاری، هماهنگی و نظارت بر خاکسپاری شهداء در همدان، تصریح کرد: خبر شناسایی پیکر شهید، طی مراسمی توسط سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به خانواده محترم این شهید اطلاع رسانی شد.

وی یادآور شد: مراسم یادبودی در روز (پنج شنبه ۲۴ خرداد) با حضور خانواده شهید شریفی در گلزار شهدای همدان برگزار می شود و این خانواده صبور پس از ۴۱ سال انتظار بر بالین فرزند شهیدشان حاضر می‌شوند.

‌انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها