آغاز رزمایش بزرگ بسیج در سیستان و بلوچستان

رزمایش بزرگ سردار شهید محمد زاده با حضور 30 هزار نفر از نیروهای بسیجی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از امروز شنبه در سراسر استان آغاز شد.
کد خبر: ۶۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶ - 23January 2016

آغاز رزمایش بزرگ بسیج در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از زاهدان، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه آغاز این رزمایش گفت: این رزمایش بزرگ، بخشی از توان رزمی بسیج استان است که با حضور 117 گردان بیت المقدس، امام علی(ع)، امام حسین(ع) و کوثر از امروز به مدت 3 روز درحال برگزاری است.

سردار پاسدار حسین معروفی اظهار داشت: این رزمایش با شعار بصیرت و اقتدار بسیج در شهرستانهای مختلف استان با حضور 70 گردان بیت المقدس، 19 گردان امام حسین(ع)، شش گردان امام علی(ع) و 22 گردان کوثر خواهران برگزار می شود.
وی افزود: هدف اصلی رزمایش بزرگ بسیجیان در سیستان و بلوچستان تجدید بیعت با امام راحل و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: تاکتیک های زیادی در این رزمایش پیش بینی شده که از جمله کمین، پدافند دورادور، کنترل معابر عبوری، دفاع از مراکز حساس و مهم، مقابله با اغتشاش، دفاع ساحلی و امداد و نجات است.
سردار معروفی خاطرنشان کرد: امروز در نخستین روز رزمایش، نیروهای بسیجی تیپ مردمی صالحین ایرانشهر اردوی صحرایی را با هدف و برنامه های تعیین شده در خارج از این شهر برپا کردند.
وی ادامه داد: دومین روز نیز 70 گردان بیت المقدس، 19 گردان امام حسین (ع) و 6 گردان امام علی(ع) در سراسر استان عملیات های مختلفی را اجرا خواهند کرد.
فرمانده سپاه سلمان بیان کرد: در روز پایانی رزمایش سردار شهید محمد زاده 22 گردان کوثر خواهران استان به سمت اردوگاه ها هدایت می شوند و در برنامه های خاص شرکت خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار