رییس اداره مبارزه با سرقت منزل پلیس آگاهی فراجا خبر داد؛

شناسایی و دستگیری ۴۳۷ سارق و مالخر در طرح مبارزه با سرقت

سرهنگ افراز از شناسایی و دستگیری ۴۳۷ سارق و مال‌خر و کشف ۶۴۱ فقره سرقت در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱ - 10June 2024

شناسایی و دستگیری ۴۳۷ سارق و مالخر در طرح مبارزه با سرقتبه گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سرهنگ «محمدرضا افراز» رییس اداره مبارزه با سرقت منزل پلیس آگاهی فراجا اظهار داشت: ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم خیز از مهمترین اولویت‌های پلیس آگاهی در حوزه مبارزه با سرقت منزل می‌باشد که می‌طلبد همه مردم در این راستا با پلیس همکاری کنند.

سرهنگ افراز با اشاره به ابلاغ طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در سراسر کشور افزود: این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و طی عملیات‌های جداگانه ۳۹ مال‌خر و همچنین ۳۹۸ سارق دستگیر شدند.

رئیس اداره مبارزه با سرقت منزل پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی کارآگاهان در اجرای این طرح ۶۴۱ فقره سرقت کشف شد، گفت: بنا به دلایل متعدد، نگهداری مقادیر زیاد پول نقد، ارز، سکه، طلا و اشیا قیمتی و اسناد با ارزش در منزل به صلاح نبوده و شهروندان می‌بایست سپرده گذاری و صندوق امانات بانک‌ها را به عنوان جایگزینی مناسب و امن مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به نقش و اهمیت تجهیز منازل، پارکینگ‌ها و راهرو‌های ورودی به دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های هشدار دهنده استاندارد در پیشگیری و حتی کشف سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، افزود: افزایش ضریب امنیتی درب‌های ورودی، پشت بام، بالکن و حیاط منازل گامی مهم در جلوگیری از سرقت به شمار می‌رود.

سرهنگ افراز در پایان از هموطنان خواست نیرو‌های خدماتی و نظافتی مورد نیاز خود را از شرکت‌های معتبر درخواست کرده و قبل از شناسایی کامل افراد و رؤیت کارت شناسایی آنان، درب منزل یا آپارتمان را باز نکنند و در صورت موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها