فردا در یاسوج؛

پیکر پاک شهید «فرخیانی» تشییع می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی کهگیلویه و بویراحمدگفت: مراسم تشییع پیکر پاک شهید والامقام عرصه امنیت استواریکم «احسان فرخیانی» فردا در یاسوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵ - 10June 2024

پیکر پاک شهید والامقام احسان فرخیانی فردا در یاسوج تشییع می‌شودبه گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «علی وارستگی» معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تشییع پیکر پاک شهید «احسان فرخیانی» فردا (سه‌شنبه، ۲۲ خرداد) رأس ساعت ۸:۳۰ صبح از جلوی ستاد انتظامی استان به‌سمت فلکه سنگی شهر یاسوج برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: پیکر این شهید والامقام، سپس در زادگاهش روستای سیوکی جلیل به خاک سپرده خواهد شد و از عموم مردم شهید پرور، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور پرشور در این مراسم دعوت می‌شود.

وارستگی تصریح کرد: این شهید از مرزبانان هرمزگان بود که در آبشار یاسوج حضور داشت، و طی درگیری با اراذل و اوباش به شهادت رسید.

وی افزود: وقتی اراذل و اوباش در پارک آبشار ایجاد مزاحمت کردند، همکاران ما وارد عمل شدند، که این ارازل به همکاران ما تعرض و حمله می‌کنند و این مرزبان شجاع با وجودی اینکه در مرخصی بوده به کمک نیرو‌های ما می‌آید و از سوی اراذل و اوباش مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شهادت می‌رسد.

استوار یکم احسان فرخیانی متولد ۱۳۷۶ دریابان پایگاه دریابانی بندرلنگه در ایام مرخصی به‌همراه خانواده «همسر و فرزند سه ماهه» در شهر یاسوج به سرمی‌برد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها