از سوی سخنگوی آتش‌نشانی؛

عملیات اطفای حریق لاستیک سازی جاده شهریار تشریح شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران جزییات آتش‌سوزی کارخانه لاستیک‌سازی در جاده شهریار را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۷۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶ - 10June 2024

تشریح عملیات اطفای حریق لاستیک سازی جاده شهریار از زبان سخنگوی آتش نشانیبه گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره جزییات حادثه حریق کارخانه لاستیک سازی در جاده شهریار اظهار داشت: در ساعت ۱۲:۵۱ یک مورد آتش‌سوزی در یک کارخانه تولید لاستیک در جاده شهریار نرسیده به شهرک سعیدآباد اعلام شد.

وی با بیان اینکه این منطقه خارج از محدوده استحفاظی شهر تهران است، افزود: دو ایستگاه به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند. در محل مشاهده شد در یک کارخانه تولید لاستیک که لاستیک موتور و دوچرخه تولید می‌کردند در یک فضای هزار متر و رو باز که انبار کارخانه بود چیزی حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ متر دچار حریق شده بود و دود بسیار زیادی متصاعد می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه لاستیک به سرعت قابل اشتعال است آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و موفق شدند بین بخش‌هایی که دچار حریق نشده و بخش‌هایی که گرفتار حریق شده بودند فاصله ایجاد کرده و از گسترش آتش به سایر بخش‌ها جلوگیری کردند.

ملکی تصریح کرد: تعدادی از افراد دچار مصدومیت شده بودند که البته بیشتر دود گرفته شده بودند و با حضور عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

همچنین بنا بر گزارش رسانه ها، رییس اورژانس استان تهران از مصدومیت ۵۰ نفر در حادثه آتش‌سوزی یک کارخانه لاستیک‌سازی در شهریار خبر داد.

اسماعلی توکلی، رییس اورژانس استان تهران درباره جزییات این حادثه گفت: یک مورد حادثه آتش‌سوزی در جاده شهریار در یک کارخانه لاستیک‌سازی حدود ۱۳:۲۹ به اورژانس مرکز استان تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ۱۰ دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.همچنین یک بالگرد نیز جهت اعزام مصدومان به حالت آماده باش در آمده است. همچنین با دانشگاه‌های تهران و شهید بهشتی و ایران برای انتقال بیماران هماهنگ شده است.

این مسئول عنوان کرد: تا این لحظه ۵۰ نفر دچار مصدومیت شده‌اند که از این تعداد ۳۲ نفر به مرکز درمانی منتقل شده و مابقی در محل درمان شده‌اند حال عموم مصدومان خوب گزارش شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار