مدیر کل آموزش و پرورش کرمان:

سالن اجتماعات شهید «غلامرضا سنجری» به بهره‌برداری می‌رسد

«رضایی» گفت: سالن اجتماعات یک هزار نفری شهید فرهنگی غلامرضا سنجری در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۷۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰ - 10June 2024

سالن اجتماعات شهید «غلامرضا سنجری» به بهره برداری می‌رسد

به گزارش دفاع پرس از کرمان، «رضا رضایی» مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه بازدید از روند ساخت سالن اجتماعات یک هزار نفری شهید فرهنگی «غلامرضا سنجری» اظهار داشت: کلنگ احداث این سالن چند منظوره در سال ۱۳۹۰ از محل اعتبارات استانی به زمین زده شد که بعد از ۱۱ سال وقفه عملیات ساخت آن در سال ۱۴۰۱ از محل اعتبارات دولتی و مشارکت‌های مردمی آغاز شد.

این مسئول افزود: این سالن با زیر بنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع در مرکز شهر کرمان احداث شده است و ظرفیت پذیرش بیش از یک هزار نفر را دارد.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی روند ساخت سالن اجتماعات یک هزار نفری شهید فرهنگی «غلامرضا سنجری» گفت: این سالن اجتماعات در مرداد ۱۴۰۳ همزمان با هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از افتتاح و بهره برداری از بیش از ۱۲۰ کلاس درس در شهر کرمان تا ابتدای سال تحصیلی آینده خبر داد و افزود: در دولت سیزدهم روزانه سه کلاس درس در استان کرمان ساخته شده است.

رضایی با اشاره به از سرگیری عملیات ساخت استخر‌های شنای دانش آموزی در شهرستان‌های کوهبنان، زرند، نرماشیر، ریگان، انار، عنبرآباد و قلعه گنج پس از ۱۱ سال وقفه تصریح کرد: این استخر‌های شنای دانش آموزی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار