به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می شود؛

خونی نشوید؛ بررسی مسیر انتخابات ۱۴۰۳

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت در پیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، سلسله جلسات «مسیر انتخابات ۱۴۰۳ پس از شهادت سید ابراهیم رئیسی» را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۷۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵ - 10June 2024

خونی نشوید؛ بررسی مسیر انتخابات ۱۴۰۳

به گزارش  دفاع پرس از کرمان، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت در پیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، سلسله جلسات« مسیر انتخاب۱۴۰۳ پس از شهادت سید ابراهیم رئیسی»با شعار «احتیاط؛ خونی نشوید » را برگزار می‌کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اطلاع‌رسانی این نشست‌ها با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی آورده است: این بار انتخابات رنگ و بوی خون دارد.

سلسله نشست‌های مورد اشاره ساعت ۱۷ روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در سالن همایش‌های دانشکده دندانپزشکی برگزار می‌شود و امکان شرکت برخط در آن از طریق پیوند اسکای روم:https://www.skyroom.online/ch/mhbanisi۶۹/khooni-nashavid وجود دارد.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در شبکه ویراستی نوشته است: صداقت، احترام و پرهیز از تهمت و صحبت دوپهلو در مناظرات انتخاباتی جزو حداقل‌ترین انتظارات مردم از رئیس‌جمهور خود و از ویژگی‌های بارز شهید جمهور است، نامزدی که در ۴ ساعت قادر به رعایت تقوا و حفظ خود نباشد، نمی‌تواند طی ۴ سال با حفظ تقوا خدمت کند! 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار