دیدار صمیمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با خانواده‌های معظم شهدای دینکان

سردار کوشکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با حضور در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) محله منصورآباد (دینکان) شهر شیراز با خانواده‌های معظم شهدای دینکان دیدار کرد.
کد خبر: ۶۷۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴ - 10June 2024

دیدار صمیمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با خانواده‌های معظم شهدای دینکانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با حضور در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) محله منصورآباد (دینکان) شهر شیراز  با خانواده‌های معظم شهدای دینکان دیدار کرد.

در این دیدار، مشکلات و معضلات جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثاگران و جانبازان این محله مطرح و بررسی شد همچنین سردار کوشکی در وقفه بین الصلاتین نماز مغرب و عشا به سخنرانی پرداخت و باتوجه به درپیش رو بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری کشورمان ضمن گرامی و داشت خاطره شهید آیت الله رئیسی، بر تداوم راه این شهید والا مقام و شهدای خدمت تاکید کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس همچنین در پایان سخنان خود با بیان اینکه «قانون مداری و عمل به قانون، داشتن روحیه جهادی و اجرایی، مردم داری، مردم یاری و حضور در میدان» از ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح است، بر دعوت از همه آحاد مردم برای حضور در انتخابات تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها