فرماندار ساری:

نظام جمهوری اسلامی مصداق بارز «جمهوریت» و «اسلامیت» است

«نوبخت» گفت: نظام جمهوری اسلامی مصداق بارزی از دو کلیدواژه جمهوریت و اسلامیت است که با اراده، حضور، خواست و مشارکت مردم به شکوفایی رسیده است.
کد خبر: ۶۷۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲ - 10June 2024

نظام جمهوری اسلامی مصداق بارز «جمهوریت» و «اسلامیت» استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری امروز در جلسه با احزاب و گروه‌های سیاسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هزار و ۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تسلیت ایام شهادت امام جواد (ع) و پیشاپیش امام محمدباقر (ع) اظهار داشت: همه باید در کنار هم، در بستر عدل، انصاف و اخلاق‌گرایی در جهت تحقق کلیدواژه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون انتخابات تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مشارکت تمامی احزاب برای تشویق مردم با حضور در انتخابات موجب شتاب بخشیدنِ ساخت ایرانی آباد و سربلند خواهد شد گفت: چهار مؤلفه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد انتخابات شامل امنیت، سلامت انتخابات، رقابت سالم و مشارکت به عنوان یک راهبرد و نقشه مورد استفاده تمامی احزاب و جریان‌ها قرار گیرد.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه رفتار با متانت شهید جمهور در جریان رقابت‌های انتخاباتی، مناظرات و در برابر تخریب‌ها، جلوه‌ای از حق‌مداری و حضور وی در جبهه حق بود افزود: دولت شهید جمهور آیت الله رئیسی یک دولت مستقل، در میدان عمل و فراجناحی بود.

نوبخت با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی مصداق بارزی از دو کلیدواژه جمهوریت و اسلامیت است که با اراده، حضور، خواست و مشارکت مردم به شکوفایی رسیده است، خاطرنشان کرد: امام راحل عظیم الشان جمهوری اسلامی را شکل داد تا آرزوی دیرینه مردم مبنی بر استقلال و آزادی نهادینه شود و به همین دلیل است که انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین انقلاب در تمامی اعصار است.

وی در پایان بیان کرد: تمامی احزاب، جریان‌ها، گرو‌ها و افرادی که در دل در گرو پیشرفت، آبادانی و تعالی ایران اسلامی دارند باید برای دعوت مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها