مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

یادمان‌های شهدای گمنام باید به قطب فرهنگی تبدیل شود

سردار «خوشبخت» گفت: یادمان‌های شهدای گمنام باید به قطب فرهنگی تبدیل شود تا برای همه مردم کارکرد فرهنگی داشته باشد چرا که با حضور نسل جوان در این یادمان‌ها و روایتگری که صورت می‌گیرد و برنامه‌های اثرگذاری که برگزار می‌شود، این نقاط، کانون نشر ارزش‌های دفاع مقدس شود
کد خبر: ۶۷۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۴ - 11June 2024

مسئولین به اندازه توان خود برای نشر ارزش های دفاع مقدس تلاش کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان کرمانشاه که با حضور اعضای در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: شهدا زنده هستند و اعمال و رفتار ما را نظاره­ می­‌کنند. ما باید دائماً نسبت به حفظ و نشر ارزش‌­ها دغدغه داشته باشیم و دقت کنیم که در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دچار غفلت نشویم.

وی با بیان اینکه شهیدان و مجاهدان در زمان خود بهترین کارها را انجام دادند و خداوند نیز به آنها فضیلت داد، خاطر نشان کرد: جهاد و شهادت از صدر خلقت بوده، اما در این برهه تاریخی باب آن گشوده‌تر شده است و باب جهاد بسته نیست بلکه شکل آن فرق کرده است که امروز در حوزه‌­های مختلف می‌­توان جهاد کرد و همچنین پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب در جهت عملیاتی شدن آن نیز، جهاد محسوب می‌­شود.

سردار خوشبخت افزود: راه شهدا با پایان دفاع مقدس قطع نشد و شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع حریم ادامه دهنده راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس بودند و شهدای عرصه خدمت تداوم بخش این راه شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه ادامه داد: علیرغم تهاجم وسیع فرهنگی و ترکیبی دشمن اما جوانان امروز ایران اسلامی اهل خودسازی و تقوا هستند که پرورش جوانان نیز مرهون دانشگاه دفاع مقدس است؛ بر همین اساس هر یک از ما در هر مسئولیتی که قرار داریم باید به اندازه توان خود برای نشر ارزش‌های حماسه دفاع مقدس تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: یادمان‌های شهدای گمنام باید به قطب فرهنگی تبدیل شود تا برای همه مردم کارکرد فرهنگی داشته باشد چرا که با حضور نسل جوان در این یادمان‌ها و روایتگری که صورت می‌گیرد و برنامه‌های اثرگذاری که برگزار می‌شود، این نقاط، کانون نشر ارزش‌های دفاع مقدس شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار